Оператор мобільного зв'язку «Київстар», який минулого тижня піддався хакерській атаці, оголосив про компенсації для абонентів. Як повідомили на офіційній сторінці компанії у фейсбуці, «Київстар» вирішив скасувати планову плату за тариф для всіх своїх користувачів, а також виділяє 100 млн гривень на потреби ЗСУ.
«Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів, а також виділяє 100 тисяч гривень на потреби ЗСУ», - повідомили в соцмережі.
Додають, що планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01; бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01; користувачів «Домашнього Інтернету» та «Все разом» з 1.01 по 31.01.
Нагадаємо, зранку 12 грудня абонент «Київстар» залишилися без зв'язку. Згодом в компанії заявили, що це сталося внаслідок потужної хакерської атаки. Увечері 13 грудня голосовий зв'язок почав відновлюватися, а деякі сервіси запрацювали впродовж тижня.