За перше півріччя 2024 року жителі Хмельниччини 449 разів скаржились на порушення їх прав, як споживачів на отримання якісних товарів та послуг. Про це повідомили в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.
«Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися: придбання непродовольчих товарів – 275 (в тому числі 79 – через інтернет-магазини на онлайн платформах); питання сфери послуг – 156; якості продовольчих товарів – 18», - йдеться у повідомленні.
В установі зауважили, що скарги розглядалися на особистих прийомах, в телефонному режимі, письмово та з урядової «гарячої лінії». В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто понад 262 тисячі гривень.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створені консультативні центри для надання громадянам роз'яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Читайте також: Енергетики оновили графік відключень на 8 липня.