FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
8 Липня, 2024

Від початку року майже пів тисячі скарг за неякісні товари та послуги надійшло від жителів Хмельниччини

За перше півріччя 2024 року жителі Хмельниччини 449 разів скаржились на порушення їх прав, як споживачів на отримання якісних товарів та послуг. Фото: Ron Lach з www.pexels.com

В області функціонують консультативні центри для надання громадянам роз'яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів.

За перше півріччя 2024 року жителі Хмельниччини 449 разів скаржились на порушення їх прав, як споживачів на отримання якісних товарів та послуг. Про це повідомили в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.

«Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися: придбання непродовольчих товарів – 275 (в тому числі 79 – через інтернет-магазини на онлайн платформах); питання сфери послуг – 156; якості продовольчих товарів – 18», - йдеться у повідомленні.

В установі зауважили, що скарги розглядалися на особистих прийомах, в телефонному режимі, письмово та з урядової «гарячої лінії». В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто понад 262 тисячі гривень.

Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створені консультативні центри для надання громадянам роз'яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Читайте також: Енергетики оновили графік відключень на 8 липня.