Гаряча тема:
- Війна
Від початку року майже пів тисячі скарг за неякісні товари та послуги надійшло від жителів Хмельниччини
В області функціонують консультативні центри для надання громадянам роз'яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів.
За перше півріччя 2024 року жителі Хмельниччини 449 разів скаржились на порушення їх прав, як споживачів на отримання якісних товарів та послуг. Про це повідомили в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.
«Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися: придбання непродовольчих товарів – 275 (в тому числі 79 – через інтернет-магазини на онлайн платформах); питання сфери послуг – 156; якості продовольчих товарів – 18», - йдеться у повідомленні.
В установі зауважили, що скарги розглядалися на особистих прийомах, в телефонному режимі, письмово та з урядової «гарячої лінії». В результаті проведеної роботи, за звітний період споживачам повернуто понад 262 тисячі гривень.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створені консультативні центри для надання громадянам роз'яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів.
Читайте також: Енергетики оновили графік відключень на 8 липня.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: