clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

На Хмельниччині запрацював єдиний call-центр Нацполіції

Нововведення скоротять час реагування на правопорушення

Нововведення скоротять час реагування на правопорушення. Фото: автора

Система почала працювати із 15 червня.

Усі телефонні дзвінки, як міські, так і мобільні, за номером "102", відтепер спрямовують до єдиного регіонального call-центру в Хмельницькому. Про це повідомив начальник управління інформаційної підтримки та координації поліції “102” ГУНП Хмельницькій області Олександр Борець. За його словами, інформацію про всі дзвінки з номером "102" вносять до автоматизованої системи “Цунамі”. 

“Оператор сall-центру формує електронну карту і здійснює первинну кваліфікацію події на основі повідомленої інформації телефоном. Далі він заповняє короткий зміст повідомлення і, залежно від кваліфікації події, передає інформацію диспетчеру. Останній направляє поліцейських на місце події. Також диспетчер має можливість візуально відслідковувати дислокацію всіх патрульних та нарядів на електронній карті”, - каже Олександр Борець.

За такою схемою реагуватимуть на повідомлення про правопорушення

Начальник додає, що одночасно інформація про правопорушення направляється черговим у всі райвідділи області. Хмельниччина стала четвертою областю, де працює така система сповіщення про правопорушення. Вже реалізували її у Києві, Львові та Харкові.

“Головна мета таких нововведень — це скорочення часу реагування, припинення правопорушень та затримання злочинців по гарячих слідах, підвищення ефективності діяльності поліції. Також жорстко контролюватиметься робота поліцейських, дотримання законності під час виконання обов'язків”, - додає начальник.

Ось так "звітуватиме" про роботу поліцейський на плашеті

За словами Олександра Борець, на кожному автомобілі, який здійснюватиме патрулювання, встановлять планшет. На нього диспетчер направлятиме завдання для виконання. Працівник поліції на планшеті має фіксувати початок виконання завдання, прибуття на місце події та його звершення. Ця ж інформація фіксується у диспетчера в сall-центрі. Загалом за кошти Нацполіції закупили 33 планшети.
 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео




Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31