ye-logo.v1.2

Нове життя обласного музею: колектив ХОХМ провів ребрендингову кампанію

Культура 1254
Ребрендинг – це не тільки комплекс заходів щодо зміни бренду, а й самої діяльності музею
Ребрендинг – це не тільки комплекс заходів щодо зміни бренду, а й самої діяльності музею. Фото: з архіву

Музей виграв грант Українського культурного фонду.

Мало кому відомо, що Хмельницький обласний художній музей – це перший в історії незалежної України музей сучасного мистецтва. Відкрив він свої двері у далекому 1992 році і наразі має у колекції понад сім тисяч творів. Аби популяризувати цей музейний скарб, колектив написав і виграв грант Українського культурного фонду для проведення своєрідного оновлення закладу – ребрендингу.

«Наша кампанія мала на меті активізувати інформаційне поле для дієвого просування та динамічного зростання попиту на музейні культурні продукти та послуги, збільшити аудиторію, підвищити професійний рівень співробітників. Рік тому, як починали працювали над проєктом, ми замислювали його саме як ребрендингову кампанію. Але ми не хотіли, щоб це виглядало лише як зміна логотипу, візуального стилю, а щоб змінювались і ми. Коли почали реалізовувати проєкт, то спілкувались із нашим співробітникам, провели для них тренінги. У такій співпраці шукали себе в музеї, переосмислювали свою роль в цій інституції», - розповідає директорка Хмельницького обласного художнього музею Ольга Долінська.

Додає, що під час проєкту апробовували модель ребрендингу на комунальній установі. До цього подібне відбувалось лише у великих музеях великих міст зі статусом "національного".

«Зараз можемо сказати, що у результаті кампанії музей досяг більше, ніж очікувалось початково. Під час тренінгів ми напрацювали ті ідеї, які передали маркетологам. Тепер маємо брендбук, слогани, концепцію. У нас змінився логотип. Раніше був на гербову печатку схожий, зараз він виглядає як абревіатура ХОХМ. Незабаром оновимо і наші квитки, де будуть зображені твори художників із нашої колекції. Розроблені брендовані пакети, закладки для книжок, блокноти, чашки, значки, футболки, екоторби. На продукції також будуть твори з колекції. Таким чином відвідувачі можуть забрати частиночку мистецтва до себе додому», - каже Ольга Долінська.

Окрім того, у ХОХМ з'явився новий сайт, де можна переглянути інформацію про виставки, колекції. Незабаром там можна буде придбати і брендовану продукцію.

Попри зроблену чималу колективну роботу, працівники музею кажуть, що це ще далеко не все. Важливим зараз є ремонт приміщення музею, без якого надалі буде важко втілювати довготривалі проєкти. Коштів на відповідні роботи наразі не має.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую