Гаряча тема:
- Війна
Обласний художній музей виграв у конкурсі проєктів Українського культурного фонду
Музей очікує ребрендинг.
Із червня у Хмельницькому обласному художньому музеї розпочалась кампанія із ребрендингу закладу. Своєрідне оновлення й осучаснення закладу стало можливим завдяки перемозі проєкту музейників у конкурсі від Українського культурного фонду (далі УКФ). Окрім бюджету в сумі понад 300 тисяч гривень, культурній інституції та її працівникам допоможуть реалізувати ідею професійні фахівці із маркетингу.
«Це перший досвід співпраці з УКФ. Ми подавали на розгляд два проєкти, які високо оцінили. Проєкт, який стосується ребрендингу посів четверте місце. Допоможуть нам його реалізувати фахівці з маркетингу УКФ. Загалом ми перша в Україні комунальна обласна інституція, яка має можливість отримати комплексну ребрендингову кампанію», - каже директорка Хмельницького обласного художнього музею Ольга Долінська.
За її словами, ребрендинг – це не тільки комплекс заходів щодо зміни бренду, а й самої діяльності музею. Це логотип, слоган, візуальне оформлення, посилення позиціювання музею в галузі культурних продуктів в межах області та території країни.
«Художній музей — молода музейна інституція. Нам всього 35 років, але маємо дуже цікаву історію формування колекції. Музейники стикнулись із проблемою, що впроваджують багато цікавих проєктів, але новий продукт у старому упакуванні дуже важко продавати. Дійшли висновку, що потребуємо в нашій діяльності застосування сучасних рекламних і маркетингових стратегій. Тому ми й шукали партнерів, з якими ми могли б іти далі», - розповідає директорка.
Фахівці Українського культурного фонду допоможуть із ребрендингом обласного музею. Фото: автора
Додає, що наразі заплановано чимало тренінгів із працівниками, розробка брендбуку, нового сайту, продукції із логотипами музею — значки, футболки, екоторби, світшоти, листівки. Загалом від реалізації проєкту очікують підсилення популяризації й промоції музейної збірки українського мистецтва 20-21 століття.
«Для мене велика честь долучитись до ребрендингу першого в Україні музею сучасного мистецтва. Ми спробуємо з командою його зробити сучасним. Бо сучасне мистецтво це складний мікрокосмос, який є не лише мистецтвом у чистому вигляді, а це і політика, і економіка, і екологічні зміни», - стверджує фахівець з маркетингу УКФ Сергій Фащук.
Загалом реалізація проєкту стартувала з 1 червня, коли художній музей підписав договір з Українським культурним фондом. Триматиме він до жовтня, тоді й обіцяють презентувати результати ребрендингової кампанії.
Читайте також: Хмельницький розкриє секрети власної історії завдяки «Машині часу»
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: