ye-logo.v1.2

Обласний художній музей виграв у конкурсі проєктів Українського культурного фонду

Суспільство 3503
Обласний музей проводить ребрендинг
Обласний музей проводить ребрендинг. Фото: з архіву

Музей очікує ребрендинг.

Із червня у Хмельницькому обласному художньому музеї розпочалась кампанія із ребрендингу закладу. Своєрідне оновлення й осучаснення закладу стало можливим завдяки перемозі проєкту музейників у конкурсі від Українського культурного фонду (далі УКФ). Окрім бюджету в сумі понад 300 тисяч гривень, культурній інституції та її працівникам допоможуть реалізувати ідею професійні фахівці із маркетингу.

«Це перший досвід співпраці з УКФ. Ми подавали на розгляд два проєкти, які високо оцінили. Проєкт, який стосується ребрендингу посів четверте місце. Допоможуть нам його реалізувати фахівці з маркетингу УКФ. Загалом ми перша в Україні комунальна обласна інституція, яка має можливість отримати комплексну ребрендингову кампанію», - каже директорка Хмельницького обласного художнього музею Ольга Долінська.

За її словами, ребрендинг – це не тільки комплекс заходів щодо зміни бренду, а й самої діяльності музею. Це логотип, слоган, візуальне оформлення, посилення позиціювання музею в галузі культурних продуктів в межах області та території країни.

«Художній музей — молода музейна інституція. Нам всього 35 років, але маємо дуже цікаву історію формування колекції. Музейники стикнулись із проблемою, що впроваджують багато цікавих проєктів, але новий продукт у старому упакуванні дуже важко продавати. Дійшли висновку, що потребуємо в нашій діяльності застосування сучасних рекламних і маркетингових стратегій. Тому ми й шукали партнерів, з якими ми могли б іти далі», - розповідає директорка.

Фахівці Українського культурного фонду допоможуть із ребрендингом обласного музею. Фото: автора

Додає, що наразі заплановано чимало тренінгів із працівниками, розробка брендбуку, нового сайту, продукції із логотипами музею — значки, футболки, екоторби, світшоти, листівки. Загалом від реалізації проєкту очікують підсилення популяризації й промоції музейної збірки українського мистецтва 20-21 століття.

«Для мене велика честь долучитись до ребрендингу першого в Україні музею сучасного мистецтва. Ми спробуємо з командою його зробити сучасним. Бо сучасне мистецтво це складний мікрокосмос, який є не лише мистецтвом у чистому вигляді, а це і політика, і економіка, і екологічні зміни», - стверджує фахівець з маркетингу УКФ Сергій Фащук.

Загалом реалізація проєкту стартувала з 1 червня, коли художній музей підписав договір з Українським культурним фондом. Триматиме він до жовтня, тоді й обіцяють презентувати результати ребрендингової кампанії.

Читайте також: Хмельницький розкриє секрети власної історії завдяки «Машині часу»


 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую