Гаряча тема:
- Війна
Компанія ВОЛЯ відкрила у Хмельницькому call-центр світового рівня
Це дозволить покращити стандарти сервісу і максимально пришвидшити вирішення питань.
У Хмельницькому компанія ВОЛЯ презентувала власний флагманський call-центр світового рівня, обсяг інвестицій в який склав понад мільйон доларів. Сall-центр із кращими інноваційними рішеннями дасть роботу 300 хмельничанам та обслуговуваме клієнтів з усієї країни.
Як говорить генеральний директор компанії ВОЛЯ Джордж Жембері, call-центр у Хмельницькому – це стратегічно важливий проект, адже якість послуг і обслуговування є вирішальним для абонента. Він переконаний, що компанія досягне найвищих показників за рівнями задоволеності абонентів і операційної ефективності роботи.
«У call-центр інвестували вже понад мільйон доларів. Ми обрали Хмельницький, бо віримо в його перспективи. ВОЛЯ– лідер цифрових технологій та розваг, а не кабельний оператор. Ми підтверджуємо це запуском інноваційних технологій і продуктів. Мінімум кожен другий наш клієнт використовує дві послуги», - говорить Джордж Жембері.
За словами міського голови Олександра Симчишина, Хмельницький зацікавлений у створенні нових робочих місць. Завдяки ВОЛІ 300 мешканців міста зможуть працевлаштуватися і отримувати гідну заробітну плату. Компанія може стати прикладом соціально-відповідального бізнесу в Хмельницькому.
«Для міста Хмельницького це позитивний досвід, по-перше, через інвестиції у місто, по-друге, - створення 300 робочих місць. Середня зарплата вища ніж по Хмельницькому. Це флагманський call-центр в Україні, тому є і популяризація міста. Звичайно, ми співпрацюємо ВОЛЕЮ і далі будемо реалізовувати спільні проекти», - зазначив Олександр Симчишин.
Сall-центр компанії ВОЛЯ повністю відповідає міжнародним стандартам: кімнати для тренінгів та відпочинку, сучасне обладнання, інноваційний дизайн, інтер’єр у корпоративних кольорах. Голова правління компанії ВОЛЯ П’єр Данон зауважує: call-центр – зразок світового рівня.
«Не дивлячись на всі події в Україні, ми продовжуємо інвестувати в технології, аби створити для наших клієнтів найкращі продукти. Ми також інвестуємо в сервіс. Нам щастить, бо в Україні багато людей, здатних надавати професійне якісне обслуговування. Ми відкрили call-центр у Хмельницькому, і мешканці міста чудово справляються з роботою», - говорить голова правління компанії ВОЛЯ П’єр Данон.
Гендиректор ВОЛІ Джордж Жембері каже, що call-центр у Хмельницькому – це стратегічно важливий проект
Також найближчим часом ВОЛЯ планує впроваджувати в call-центрі програмне забезпечення від світового лідера індустрії, яке дозволить суттєво поліпшити швидкість обробки абонентських звернень. Тож інвестування в його розвиток продовжиться.
Міський голова переконаний, що ВОЛЯ стане зразком соціально відповідального бізнесу
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: