ye-logo.v1.2

Наш репортаж: Як у Хмельницькому приймали нові тарифи на проїзд (ОПИТУВАННЯ)

Суспільство 3474

Рішення, яке прийняв виконавчий комітет Хмельницької міської ради, виявилося дещо несподіваним.

23 лютого чергове засідання виконкому, за яким можна було спостерігати наживо на сайті «Є», видалося «теплим». Та це не дивно, адже серед 37 питань, які розглядалися, одне стосувалося вартості проїзду в громадському транспорті.

Ще за півгодини до початку самого засідання до міськради почали сходитися перевізники . Переважна більшість з них говорила, що навіть запропонований в проекті рішення тариф на проїзд у маршрутках – 4,5 гривні, замість 3,5 гривні, замалий. Та були згодні й на одногривневе підвищення.

Підтягнулися й громадські активісти, які взагалі були проти підвищення. Казали – не на часі воно, та й не вірили в обґрунтування цін на проїзд. Члени ж виконкому, які йшли на засідання, нічого говорити не хотіли. Хіба що: «Рішення приймемо. Яке? Побачимо».

За декілька хвилин до початку засідання в зеленій залі міськвиконкому стало тіснувато і заговорили, що слід провести його в сесійній залі. Причина – не всі охочі можуть бути присутніми. Адже чимало перевізників було в коридорі. Утім, місце проведення не змінили.

Щоб дійти до 27 питання (саме таким у порядку денному був проект рішення про нові ціни на проїзд), членам виконавчого комітету знадобилося витратити майже півтори години. А, щоб розглянути «гаряче» питання тарифів – ще майже півтори години.

Головні аргументи перевізників, чому слід підвищити плату за проїзд – збільшення видатків. Противників збільшення ціни (громадських активістів) – немає економічного обґрунтування. Щоправда, виконуючий обов’язки начальника управління транспорту та зв’язку Валерій Шепурев твердив інше – такі розрахунки є.

Дебати, які іноді перетворилися на емоційні виступи, завершилися тим, що міський голова Олександр Симчишин оголосив перерву і всі члени виконкому вийшли разом із ним. Поки вони радилися, в залі продовжувалися суперечки між прихильниками та противниками підвищення вартості тарифів. Перевізники доводили, що проїзд у маршрутках та автобусах взагалі має бути, як мінімум, 5 гривень. Тоді, наче, вони зможуть і свій парк трохи оновити, і якість перевезень покращити. А ось єдиним, навколо чого не було суперечок, було питання перегляду вартості проїзду в тролейбусах.

Члени виконкому тарифне питання розгядали дуже довго.

Олексій Голеншин, громадський активіст, запропонував підвищити ціни на проїзд у тролейбусах, а ось в автобусах та маршрутках поки що не змінювати.

Олександр Мішин, автобуси якого курсують на маршрутах №21 та №22, казав, що проїзд має бути не менше 5 гривень.

Поки виконком думав, перевізники та громадські активісти доводили один іншому свою правоту.

Перевізники очікували на рішення виконкому в коридорі міської ради.

Мер та члени виконкому повернулися з «наради» і… почалися промови. «Чи зможуть перевізники, якщо підвищити тарифи, забезпечити кращу якісь надання послуг, - розпочав член виконкому В’ячеслав Заречнюк. – Мова йде про той самий шансон, який лунає в кожній маршрутці. Мова йде про водія, який одночасно розраховується, слухає шансон, говорить по телефону та матюкається на тих, хто зайшов чи не зайшов». Ще один «виконкомівець», заступник міського голови Андрій Бондаренко, задався іншим: «Ось наскільки потрібно було підвищити тариф, щоб зробили елементарні речі: щоб в маршрутці було чисто, щоб не було нахабства, що не звучав шансон. Яка складова тарифу має бути, щоб все це було виконано?» Утім, відповідей ніхто так і не почув.

Члени виконкому, зокрема і В’ячеслав Заречнюк, задавали питання: "Чи покращиться якість надання послуг"? Відповіді вони так і не почули.

І ось… вирішальне голосування. Тролейбуси таки будуть перевозити пасажирів з 1 березня по 2,5 гривні. А ось маршрутки та автобуси – по 4 гривні.

Олександр Симчишин: "Рішення прийнято".

Як розглядали тарифне питання, ви можете переглянути в відеорепортажі сайту «Є»:

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую