«Вперше у Хмельницькому чотири години неймовірних знижок з дев’ятої вечора до першої ночі – почувши таку новину, половина нашого майже жіночого, колективу відразу «ожили»: коли? де? який відсоток? на що саме?.. Отож «нічне задоволення» стало темою №1 у робочих кабінетах, на кухні, на перекурі...
Заледве дочекавшись вечора і спустошивши усі «заначки», на шопінг відправилася і я...
...Ввечері біля торгового центру «Оазис», а саме там організували нічний розпродаж, ніде яблуку впасти, як то кажуть. Вже в дев’ятій вечора автостоянка біля торгового центру була заповнена автомобілями, таксисти, одні від’їжджали, інші – під’їжджали. Ентузіазм покупців, яким пообіцяли знижки від 20 до 70 відсотків, зростав щохвилини. У самому ж торговому центрі потенційні покупці вже приглядаються до того, що пропонують магазини. Ближче до одинадцятої, чимало хмельничан вже ходили з фірмовими кульками-пакунками-коробками. Зі знижками можна було придбати майже всі елементи гардероба – від нижньої білизни, до верхнього одягу. Щоправда, відчутні знижки до 70%, були або на минулорічній колекції, або на товар, який вже давненько складується на полицях магазину. На весняні колекції взуття та плащів знижки були до 20%. На сукні, кофтинки та інші «стильні штучки» знижки, в середньому, пропонували 30-50%. У магазині з розкішним посудом дві сімейні пари з малюком років трьох-чотирьох активно обновляли столові прибори і, навіть, малюку батько пообіцяв придбати скляночку з героями мультфільмів. Коли обидві пари визначилися з покупками і підійшли до каси, виявилося, що зі знижкою продається лише чітко визначена частина товару, тому за решту їм доведеться заплатити повну ціну. Трохи розчарувавшись, чоловік віддав усі гроші з гаманця, та ще й позичив дві гривні у товариша – не відмовлятися ж від покупки, хай навіть без знижок.
Трохи далі, у магазині спортивного одягу, молодь активно приміряла кросівки та бейсболки. Розрахувавшись, усі подалися до кав’ярні (вони теж працювали, щоправда, без знижок). Побродивши ще трохи магазинами з косметикою, парфумами та ювелірними виробами, я теж вирішила відпочити, смакуючи горнятком кави, а заодно підслухати, про що говорять чоловіки очікуючи повернення своїх жінок з повними кульками та порожніми гаманцями. Поруч, за сусіднім столиком присіли, як згодом стало зрозуміло, батько та син. Батько, замовивши каву з десертом, весело розповідав комусь «на тому кінці дроту» про нічний шопінг. Виявляється, він чимось завинив перед дружиною і заради прощення пообіцяв їй нічну прогулянку магазинами. Але, знаючи, що ця справа затягнеться надовго, вони з сином наперед домовилися, що сімейство спочатку одягне батька та сина, а потім, поки вони смакуватимуть каву, мати і донька «купуватимуть все, що їм сподобається».
За кілька хвилин після опівночі, коли частина магазинів уже зачинялися, кав’ярні все ще були переповнені чоловічими компаніями. Напевне, не один чоловік втішився, що нічний шопінг організували саме в «Оазисі», де можна поєднати корисне з приємним: і жінки задоволені, бо таки оновили свій гардероб, і чоловіки мали нагоду і коханим напередодні свята вгодити, і поспілкуватися з друзями.
Представники адміністрації кажуть, що продовжуватимуть практику «нічного шопінгу», адже залишилися повністю задоволені і організацією, і участю торгових точок у цій акції. Та й покупці, яким, звісно ж, по кишені покупки у відповідних магазинах, залишилися задоволені.
Нічний шопінг з присмаком... кави
«Вперше у Хмельницькому чотири години неймовірних знижок з дев’ятої вечора до першої ночі