ye-logo.v1.2
21 Жовтня, 2019

На правах реклами Як живе Calvin Klein після Рафа Сімонса

На правах реклами— На правах реклами Суспільство 303
У дизайнера був повний творчий контроль над кожною лінією виробництва, а також повна свобода дій
У дизайнера був повний творчий контроль над кожною лінією виробництва, а також повна свобода дій. Фото: www.pinterest.com

В кінці 2018 року бельгійський дизайнер Раф Сімонс залишив пост головного креативного директора модного будинку Calvin Klein.

За два роки роботи дизайнер повністю переосмислив підхід до виробництва та просування товарів бренду: змінив концепцію створення колекцій, команду, перебудував рекламні кампанії і переформатував магазини. Критики кажуть, що Сімонс зміг знову винайти Calvin Klein і допоміг йому повернути популярність серед зірок шоу-бізнесу. 

Нововведення від Сімонса

На посту головного креативного директора Раф Сімонс вирішує звернутися за натхненням до різних аспектів американської поп-культури. У його колекціях проглядаються елементи, які він перейняв з досвіду емігрантів, ковбоїв, класичної американської старшої школи, культових фільмів жахів і навіть сценаріїв апокаліпсису — https://calvin-klein.studio-fashion.com/. У ті роки жоден показ бренду не проходив без присутності зірок Голлівуду: Ніколь Кідман, Марго Роббі, Сінді Кроуфорд і Міллі Боббі Браун. Сімонс навіть створив образ для Сірши Ронан, який вона одягала на вручення премії «Оскар». У дизайнера був повний творчий контроль над кожною лінією виробництва, а також повна свобода дій. Однак, це все не принесло очікуваного росту продаж, тому компанія була змушена анонсувати відхід Рафа Сімонса зі своєї посади.

Бренд після відходу дизайнера

З грудня 2018 року компанія вирішила піти в напрямку, що кардинально відрізняється від бачення Сімонса. Представники бренду заявили, що модний дім має намір переглянути своє ставлення до світу розкоші і зробити речі більш доступними широкому загалу. У січні 2019 року бренд закриває легендарний флагманський магазин в Нью-Йорку, який був оновлений на замовлення Сімонса в 2017 році і виглядав, як яскраво жовтий будівельний майданчик з безліччю м'яких елементів. Бренд проголосив, що хоче переглянути стратегію представлення речей публіці, тому повинен заново придумати концепт головного магазину.

Поряд зі змінами в стратегії позиціонування, зміни переживає і рекламна кампанія бренду. У той час як Сімонс вважав за краще вибирати асексуальних моделей андрогенної зовнішності, які сильно суперечили первісній філософії бренду, нові керівники повертаються до витоків. Вони приймають рішення повністю відмовитися від друкованої реклами, яка була однією з візитних карток компанії, і зосередитися на цифровій. 

Що маємо в підсумку?

Слід відзначити, що незважаючи на скандальний відхід дизайнера з компанії, за час роботи в ній він встиг отримати декілька престижних нагород, і створити ряд оригінальних колекцій. Проблема була в тому, що його бачення бренду суперечило первісній філософії модного будинку, яку представники компанії зберігали протягом десятирічь. Зараз бренд перебуває в активному пошуку особи на позицію креативного директора та оступово повертається до витоків.

Бажаючі придбати речі «Кельвін Кляйн» в Україні можуть скористатися сайтом магазину https://www.studio-fashion.com/, де представлений одяг, взуття та аксесуари від легендарної компанії. Магазин приймає замовлення на речі з нових колекцій, тому якщо вам вже щось сподобалося, зв'яжіться з консультантами, і ваша річ буде доставлена до вас протягом декількох днів.

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую