ye-logo.v1.2

Без черг, кас і з планшетами

Економіка 2587
Нове відділення, яке відкрито на вулиці Проскурівській, 53 у торговому центрі «СітіЦЕНТР», працює у будні з 9 до 18 без перерви на обід.
Нове відділення, яке відкрито на вулиці Проскурівській, 53 у торговому центрі «СітіЦЕНТР», працює у будні з 9 до 18 без перерви на обід. . Фото: Дмитра Скрипника

ПриватБанк перейшов на новий рівень обслуговування клієнтів

Відкриваються нові відділення, змінюються умови та рівень обслуговування клієнтів – ПриватБанк крокує в ногу з часом. Все нові і нові клієнти долучаються до приватбанківської родини. Це потребує нових площ, місць і точок для обслуговування. 
Відділення, яке відкрито на вулиці Проскурівській, 53 у торговому центрі «СітіЦЕНТР», що поблизу ЦУМу – це одне з перших відділень, яке працює за сучасними умовами і системою роботи. Однак, за словами директора Хмельницької філії ПриватБанку Юрія Браніцького, до кінця року в місті з’явиться ще кілька відділень, які працюватимуть за новим зразком і в нових умовах.
Звичні відділення, у яких спеціалісти, кожен у своєму напрямку, каси, сейфи і черги, потроху відходять у минуле. Нові відділення банку відрізняються іншим змістом обслуговування клієнтів, новим покращеним інтер’єром, наближеністю до клієнта і зручними засобами самообслуговування. Для своїх клієнтів ПриватБанк розробив принципово новий формат обслуговування, який не має аналогів в Україні. Відтепер будь-яку банківську послугу можна отримати протягом декількох хвилин у будь-якого спеціаліста.
Головна вимога сьогодення до приміщень – оpen space, тобто відкритий простір у приміщенні, повний доступ, навіть візуальний, до будь-якого працівника.
«Ми відходимо від формату, коли один працівник відповідає за один напрям роботи, а інший – за інший, – пояснює директор Хмельницької філії ПриватБанку Юрій Браніцький. – У нас проходить так звана універсалізація персоналу, коли кожен працівник може надати будь-яку послугу клієнту. Кожен співробітник пройшов спеціальне навчання і підтвердив свою кваліфікацію на індивідуальному тестуванні».
За словами Юрія Олександровича, якщо раніше касові операції можна було проводити лише у касира, а обслуговувати картки – у спеціаліста з карток, то нині все змінюється. У відділеннях зменшується кількість кас. Більше однієї – лише у великих відділеннях, де ще спостерігаються черги. Але якість обслуговування від цього лише покращилася, адже тепер всі працівники можуть і надають касові послуги. Виняток становлять лише валютообмінні операції та операції з великими сумами, які потребують підвищеного рівня безпеки.
Відходять потроху в минуле й стандартні робочі місця працівників зі столом і монітором, який відділяє клієнта і працівника. Двадцять працівників у різних відділеннях області тестують зараз планшетне облуговування. Вони надають послуги клієнтам без комп’ютера. Працівник банку і клієнт дивляться на один екран, де здійснюються всі необхідні операції.
«Планшетне обслуговування – це дуже зручний формат, бо клієнт бачить усе, що відбувається: свій рахунок, рух власних коштів і як все відбувається, – пояснює Юрій Браніцький. – Другий аспект – це навчання клієнта працювати з мобільними додатками, спочатку під наглядом працівника, а згодом – самостійно користуватися усіма перевагами самообслуговування».
Нове слово у банківських послугах – це зони самообслуговування. У нових відділеннях ПриватБанку на цих зонах роблять особливий акцент. Для того, щоб клієнти оволоділи усіма новинками, у ПриватБанку працюють клієнт-менеджери, які покажуть клієнту, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям.

Новинки одним абзацом:
- термінали ПриватБанку тепер «навчилися» приймати платежі у валюті та автоматично конвертувати її за поточним курсом, переказуючи на той рахунок, який потрібно клієнту;
- оплатити послуги у терміналах ПриватБанку тепер можна карткою будь-якого банку;
- для VIP-клієнтів, власників карт «Platinum» та «Infinite» розробляються окремі робочі місця – VIP-points, яких до кінця року в області буде шість, крім того, у Хмельницькому та Кам’янці-Подільському працюють центри для обслуговування VIP-клієнтів;
- новий мобільний додаток ПриватКарта завжди підкаже клієнту, де найближчий термінал чи банкомат ПриватБанку.
- у Хмельницькій області з початку року вже відкрито 6 нових відділень. Найближчим часом «відділень майбутнього» мережі ПриватБанк ставатиме все більше. Вже зараз у Хмельницькій філії ПриватБанку працює 70 відділень, 236 банкоматів і 450 терміналів самообслуговування.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую