ye-logo.v1.2

Відкритий лист Президенту України Віктору Януковичу

Економіка 1487

Кам’янець-Подільської міської громадської організації “Кам’янецький тролейбус”

Високоповажний Вікторе Федоровичу!

У Кам’янці-Подільському в 2005 році через нестачу коштів було призупинено будівництво тролейбусних ліній. Про це було зазначено в концепції Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2006-2015 роки, схваленої  розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року та підписаного прем’єр-міністром України Ю. Єхануровим. І це відбулося тоді, коли до завершення будівництва пускового комплексу першої черги тролейбусної лінії не вистачало всього 4,5  мільйона гривень. Місто навіть отримало перші 19 нових тролейбусів, але згодом мусило їх передати до Хмельницького. Народну будову “зарубав” заступник міністра економіки В. Ігнащенко, у відповідь на звернення обласної влади до Кабміну, зокрема колишнього голови облдержадміністрації Віктора Лундишева від 16 грудня 2000 року з проханням передбачити на 2000 рік капітальні  видатки обсягом всього 4,5 мільйона гривень, що держбюджетом такі видатки не передбачені.

На  будівництві  електротранспорту у Кам’янці-Подільському було виконано великий обсяг робіт. У цей проект було вкладено 23 мільйони гривень (станом на 1.09.1999 року) та 6 мільйонів – на реконструкцію залізничного шляхопроводу, аби центральна гілка залізниці не перетиналася з маршрутом тролейбуса. За даними, які надав Харківський державний проектний інститут “УкркомунНДІпроект”, який раніше розробив проектно-кошторисну документацію та техніко-економічне обгрунтування доцільності органі-

зації електротранспорту в Кам’янці-Подільському, в сьогоднішніх цінах вартість витрат визначається в межах 230-270 мільйонів гривень.

Громадська організація “Кам’янецький  тролейбус”, яку підтримали своїми підписами 32 тисячі кам’янчан, підприємств, організацій та вищих навчальних закладів, рада ветеранів міста, усвідомлюють та враховують, що міський, обласний і державний бюджет в сьогоднішній кризовий період не готові до фінансування цього затратного інвестиційного проекту та й те, що протягом  наступних двох років розвиток транспортної інфраструктури в країні підпорядковується  головному пріоритету “Євро-2012”, а тому питання приступити до продовження будівництва в 2010 році в Кам’янці-Подільському не стоїть.

Ми звертаємося до Вас, шановний Вікторе Федоровичу, двома  конкретними питаннями, з вирішенням яких  в подальшому місто зможе вирішити одну з найактуальніших проблем – завершити цей довгобуд, а саме:

– допомогти нашому місту увійти в Державну програму розвитку електротранспорту, яка діятиме до 2015 року, згідно із Законом України про розвиток міського електротранспорту, який передбачає фінансування  у рівних співвідношеннях: 50 відсотків витрат з міського та обласного бюджетів, 50 відсотків з державного. Врахувати те, що місто свою частину в будівництво вклало. Черга – за обласним та державним бюджетами;

– допомогти в незалежному розслідуванні щодо розкрадання в особливо великих розмірах тролейбусної міді, силового кабелю, обладнання та змусити винних у цьому відшкодувати громаді міста понесені витрати, які, за попередніми підрахунками, складають близько 90 мільйонів гривень.

Вирішення цих надзвичайно важливих питань можливе лише за безпосередньою Вашою підтримкою, шановний Вікторе Федоровичу, як глави нашої держави.

Ситуація, що склалася навколо розслідування зникнення тролейбусного майна місцевими правоохоронними органами, нагадує комедію. Розслідування проводилося і продовжує проводитися на замовлення. Тому, хто отримав це замовлення на розслідування, була дана вказівка, що і як розслідувати. А тому не дивно, що таке розслідування зайшло в глухий кут. Ті, хто вчинив цей злочин, завчасно потурбувалися знищити прихідні бухгалтерські документи. Але залишилися ті, хто доставляв ці комплектуючі, і ті, в кого вони зберігалися на складах. Але їх не допитали.

Кам’янець-Подільський має пріоритетне право увійти в Державну програму розвитку електротранспорту. Місто відоме світу унікальними пам’ятками історії, привабливе для туризму. Воно тричі увійшло до списку семи чудес України, визначилося стати туристичним центром міжнародного масштабу. Кам’янець-Подільський  започаткував низку національних та міжнародних фестивалів, став ще відомішим в Україні та за кордоном.

Сьогодні автомобільний транспорт у міському транспортному обслуговуванні не тільки економічно неефективний, а й економічно шкідливий. Усі перевезення виконуються виключно непридатними для цієї справи приватними однодверними  маломісткими, не вельми безпечними маршрутками, без вентиляції. Вони створюють затори на вулицях, забруднюють наше місто шкідливими викидами, які, за статистикою, часто-густо перевищують викиди підприємств.

Населення міста  сьогодні складає 107 тисяч чоловік. З врахуванням навколишніх населених пунктів, які гармонійно вписалися в місто, загальна кількість мешканців складає більше 150 тисяч чоловік.

Місто розвивається, і ті населені пункти, які були поруч, вписалися в місто, а кордони міста не переглядалися ще з 1939 року. Протяжність міста з півночі на південь, по якому був запланований перший з трьох маршрутів, складає 12 кілометрів, на якому розташовані десятки підприємств.

На території Хмельницької області працюють два реактори атомної станції, у перспективі з’явиться ще два.  У нашому регіоні буде надлишок електроенергії. То чи не час дати “зелену дорогу” розвитку електротранспорту в нашій державі і тим самим зменшити викиди в атмосферу.

Кам’янчани не втрачають надії, що з Вашою допомогою, шановний Вікторе Федоровичу, кам’янецький довгобуд буде завершений. Сподіваємося на Вашу підтримку у двох питаннях, які порушуються у нашому зверненні: увійти нашому місту в Державну програму розвитку електротранспорту, яка діятиме до 2015 року, та допомогти взяти на контроль незалежне розслідування, щоб відшкодувати громаді міста викрадене тролейбусне майно.

Звернення прийняте на загальних зборах Кам’янець-Подільської міської громадської організації “Кам’янецький тролейбус”

18 липня 2010 року.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую