ye-logo.v1.2

Зручно та безпечно: сім із десяти клієнтів «Хмельницькгаз Збуту» обирають онлайн послуги Офіційні повідомлення

Економіка 1617
Особистий кабінет є особливо актуальним у час карантину
Особистий кабінет є особливо актуальним у час карантину. Фото: ТОВ «Хмельницькгаз Збут»

Майже 70% побутових споживачів ТОВ «Хмельницькгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», вирішують «газові» питання онлайн.

Більш ніж половина клієнтів компанії або 232 тисячі жителів області надає перевагу роботі з Особистим кабінетом на сайті 104.ua. Цьогоріч новими користувачами послуги стали 14 тисяч клієнтів.

Своєю популярністю сервіс завдячує зручності, а головне - безпечності розрахунків за блакитне паливо під час пандемії.

«На мою думку, Особистий кабінет є особливо актуальним у час карантину, адже дозволяє жителям області подбати про літніх близьких, які живуть навіть в інших регіонах України. Досить підключити особові рахунки батьків чи родичів до свого облікового запису, і можна розраховуватися за них. Це допоможе захистити їхнє здоров'я від ризикових контактів у банках чи на пошті. У час, коли електронні послуги стали частиною нашого життя, саме таке обслуговування і є вимогою сьогодення», – говорить директор ТОВ «Хмельницькгаз Збут» Андрій Левицький.

До одного облікового запису в Особистому кабінеті можна підключити до 25 особових рахунків. Крім онлайн обслуговування, сервіс дозволяє замовити зворотний дзвінок менеджера Контакт-центру на вказаний номер телефону.

Надійними та зручними помічниками жителів області у «газових» справах також є мобільні додатки 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для iOS, чат-боти 7104ua у Viber і Telegram. До речі, Viber-ботом користуються понад 100 тисяч клієнтів «Хмельницькгаз Збуту».

Крім розрахунків за спожитий газ із мінімальною комісією, що виключають ймовірність помилок і "загублених" платежів, онлайн сервіси допоможуть:

  •  контролювати баланс - наявність боргів чи переплат за блакитне паливо;отримувати рахунки;
  • дізнатися ціну на газ та обраний тариф;
  • перевіряти історію платежів.

З усіх питань щодо газопостачання можна звертатися і до Контакт-центру компанії за телефоном: (0382)-686-504. Він працює щоденно з 8.00 до 20.00, без вихідних, святкових днів та перерви на обід. Жителям Шепетівської громади потрібно телефонувати за номерами: 063-224-45-97 або 063-224-46-37.

Нагадаємо, від 30 жовтня на Хмельниччині запроваджено "червоний" рівень епіднебезпеки. Тому споживачам варто утриматися від оффлайн послуг. Втім, у разі нагальної потреби центри обслуговування клієнтів «Хмельницькгаз Збуту» продовжують роботу з дотриманням карантинних обмежень. Зокрема, число відвідувачів не може одночасно перевищувати однієї особи на 10 кв. м. Наявність масок обов'язкова!

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую