ye-logo.v1.2
23 Вересня, 2020

В хмельницькому транспорті подорожчає проїзд.

Економіка 1371

Проїзд у тролейбусі – гривня, в автобусі комунальної власності – 1,50 гнр, маршрутне таксі – дві гривні. Саме такі тарифи будуть діяти в Хмельницькому з першого липня 2010 року. Наступне підвищення відбудеться в жовтні цього року.

Питання про підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті довгий час висіло у повітрі. Недофінансування, підвищення цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини змусили перевізників поставити питання про подорожчання проїзду. Вони кажуть, що діючі тарифи були встановлені ще в лютому 2008 року, тому підвищення вартості послуг на перевезення є логічним. Громадські слухання щодо підняття цін за проїзд у транспорті відбулися минулого тижня. Майже 150 хмельничан прийшли висловити свою думку відносно підвищення тарифів. - Громадським транспортом користуються люди переважно бідні. Багаті мають автомобілі. Мало того, що біднякам важко жити, то нам ще й вартість проїзду в транспорті піднімають. Свавілля! – обурювалась 64-річна хмельничанка Зоя Урсул. У залі Будинку культури, де відбувалися громадські слухання, хмельничани перешіптувалися, що все одно ціни піднімуть, і їхню думку ніхто враховувати не буде. - Влада сама все вирішила. А це збіговисько тільки формальне, - сказав один із присутніх. - Нерентабельність галузі – ось головна причина підвищення тарифів, - розповів начальник міського управління транспорту та зв’язку Петро Кузьмін. Лише минулого року комунальне підприємство «Електротранс» понесло збитки в сумі майже шість мільйонів гривень. Середній дохід склав від перевезення одного пасажира тролейбусом склав 55,9 копійки при собівартості перевезення 73 копійки, відповідно автобусом - 80 копійок при собівартості 2,61 гривні. - Заробітна плата зросла, вартість паливно-мастильних матеріалів теж підскочила. Також збільшилась ціна запасних частин для транспортних засобів. Усе це та багато іншого змушує нас підняти ціну за проїзд, - розповів приватний перевізник Віталій Колосовський. За словами начальника комунального підприємства «Електротранс» Володимира Максимова, постійне недофінансування з державного бюджету за перевезення пільгових категорій громадян призводить до несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємства та соціальної напруги в колективі. - Для виплати заробітної плати щомісячно необхідно біля 2 млн грн. Коштів від збору торгу недостатньо. З державного бюджету у 2009 році профінансовано лише на 56% від запланованих коштів, передбачених за відшкодування пільгового проїзду окремих категорій громадян, - сказав начальник комунального підприємства «Електротранс» Володимир Максимов. - В результаті підвищення на 33,3% збільшаться надходження виторгу в середньому на 250 тисяч гривень щомісячно для комунального підприємства «Електротранс». Це дасть також щоденне збільшення виручки для приватних перевізників, - вважає начальник міського управління транспорту та зв’язку Петро Кузьмін. За словами Петра Петровича, підвищення вартості проїзду дозволить закупити нову техніку, придбати запчастини та матеріали, якісно провести ремонт, покращити естетичний та санітарний стан пасажирського транспорту. А найголовніше - забезпечить своєчасну виплату заробітної плати працівникам, що здійснюють перевезення. Довідка ВСІМ: Підприємство «Електротранс» випускає щоденно на лінію 80 тролейбусів, які працюють на 19 маршрутах, 13 автобусів, які працюють в звичайному режимі руху та здійснюють перевезення на 11 маршрутах, 6 автобусів, які працюють в режимі маршрутного таксі - на п’яти маршрутах. Протягом 2008 – 2009 років комунальне підприємство «Електротранс» забезпечило перевезення майже 97 мільйонів пасажирів, з них 48,8 мільйонів пасажирів, які мають право на пільговий проїзд. Крім електротранспорту та автобусів пасажирські перевезення в місті здійснюють щоденно в середньому 400 мікроавтобусів на 40 маршрутах.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Інформація з інших ресурсів

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую