ye-logo.v1.2

Бізнес в Інтернеті: максимальна користь з мінімальними затратами

2792

Це не міф, а реальність. У цьому переконалися понад півсотні підприємців, які 18 березня взяли участь у семінарі All.Biz «Як змусити інтернет працювати на ваш бізнес»

Про практику використання всесвітньої мережі розповіла представник організаторів Наталія Мацкевич.
«Останім часом присутність компанії в інтернеті стало невід'ємною частиною успішного ведення бізнесу, – пояснила пані Наталя. – Інтернет допомагає ефективно використовувати час, ресурси і розширювати географію свого бізнесу: окрім безпосередньо покупців, за допомогою всесвітньої мережі можна знайти також постачальників та партнерів, вийти на нові ринки збуту, розширити клієнтську базу і отримувати більше прибутку при менших витратах».
Семінар базувався на практичних порадах та реальних розрахунках, які ведуча проводила на прикладі конкретних фірм та бізнес-проектів. Без повчальної теорії та нудних лекції, представники виробництв, сфери обслуговування та вланики бізнесу у різних напрямках, отримали відповіді на усі запитання, які виникали під час лекцій. Учасники семінару, а це, в основному, представники малого та середнього бізнесу, цікавилися способами залучення клієнтів за допомогою глобальної мережі, оцінювали їхню ефективність, дізнавалися про переваги і потенціал використання онлайн-технологій для збільшення кількості продажів. Також, завдяки участі у b2b-платформі хмельницькі підприємці навчилися просувати власнй бренд і компанію в цілому на національному та міжнародному ринках.
Як приклад вдалого колективного маркетингу Наталя Мацкевич навела торговий майданчик All.Biz. за її словами сторінка компанії чи підприємства, в рамках All.Biz, відразу після реєстрації, потрапляє у пошукові системи. Адже всі сторінки ресурсу оптимізовані під найбільш поширені запити користувачів. Крім того, величезна кількість аудиторії проекту, а це 247 мільйонів унікальних відвідувачів в рік, забезпечує постійний приплив потенційних клієнтів на сайт.
Підриємці, які працюють не лише на теренах Хмельниччини, але й далеко за її межами в «реальному світі», одразу після семінару, взялися освоювати ще й «віртуальний».
«У час новітніх технологій, девіз: «якщо тебе немає в інтернеті, тебе немає ніде», правдивий як ніколи. Тому присутність фірми у інтернет-каталогах та усіх можливих майданчиках – це вже не забаганка, а необхідність», – каже пан Валерій, який має кілька підприємств і один із перших виирішив серйозно освоювати нові можливості у веденні бізнесу.
Протягом двох годин підприємці отримували відповіді на свої запитання, слушні поради стосовно вдалого життя фірми у всесвітній мережі Інтернет.
До речі, подібні семінари у січні вже відвідали підприємці у Черкасах та Житомирі. В цілому за минулий рік семінари All.Biz в Україні відвідали власники та працівники майже п’яти тисяч компаній, а також представники міських адміністрацій, митниці та інших структур.

Для довідки:
All.biz (www.all.biz) - це міжнародний онлайн-каталог товарів і послуг на 26 мовах світу. Аудиторія проекту перевищує 247 млн. Ві двідувачів на рік.
Проект об'єднує товарні ринки 89 країн світу, містить структуровану інформацію про більш ніж 16 млн. товарів і послуг від 1,1 млн. компаній з усього світу.
Офіси All.biz розташовані в 23 країнах: Росії, Білорусі, Україні, Казахстані, Молдові, Грузії, Румунії, Польщі, Індії, Аргентині, Бразилії, Греції, Туреччині, Болгарії, Китаї, В'єтнамі, Чилі, Перу, Азербайджані, Узбекистані, Єгипті, Малайзії , США.
За даними рейтингу Google Ad Planner, All.biz входить в Топ-500 найбільш відвідуваних сайтів у світі за кількістю унікальних користувачів.

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую