ye-logo.v1.2

У Хмельницькому запрацювала медична «гаряча лінія». Що запитують містяни

Суспільство 4163
У робочий час Ви можете поспілкуватися з працівником управління, а в позаробочий – залишити своє повідомлення на автовідповідач
У робочий час Ви можете поспілкуватися з працівником управління, а в позаробочий – залишити своє повідомлення на автовідповідач. Фото: dailylviv.com

“Гаряча лінія” працює цілодобово.

У Хмельницькому відтепер працює медична «гаряча лінія». У міському управлінні охорони здоров'я кажуть, що дзвінки приймають цілодобово за номером телефону 707-103.

“Офіційно “гаряча лінія” запрацювала 1 березня. Перші два дні ми налаштовували роботу автовідповідача. Третього березня “лінія” запрацювала на повну. Щодня маємо по 10-12 дзвінків. В нічний час поки не телефонують. Але якщо навіть телефонуватимуть, то стоїть автовідповідач, він усе записує. Вранці переглядаємо всі записи, але поки в людей серед ночі таких нагальних питань не виникало”, - розповідає начальник управління охорони здоров'я Хмельницької міської ради Борис Ткач.

За його словами, упродовж хмельничани звертаються із різними питаннями. Каже, що люди дякують, є й скарги.

“Скаржаться містяни на відношення медпрацівників, неповне забезпечення пільговими рецептами. Якось запитували, яка епідситуація в місті, бо має когось в гості має приїхати вагітна жінка. Ми пояснюємо, якщо можемо допомогти, то допомагаємо. Реагуємо на кожен дзвінок”, - зазначає Борис Васильович.

Додає, що питають містяни чому вулиці погано прибирають. Але в основному дзвінки стосуються їх компетенції. Спілкуються із хмельничанами сам начальник, його заступники або головні спеціалісти, залежно від того, хто є на місці.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую