ye-logo.v1.2

Оновлюємо косметичку разом

4309

Журналісти «Проскурівського телеграфу» намагалися з’ясувати де в Хмельницькому найякісніша косметика, найкваліфікованіші консультанти з краси та найдешевші ціни на косметичну продукцію.

Улюблена помада закінчується, а тюбик з тональним кремом вже показав своє дно? Багато хто з нас із жахом сприймають перспективу поновлення косметички. Ще б пак! Не дивно заплутатися в різних відтінках, помилитися з тоном пудри й розгубитися серед обіцянок змінити імідж. Звісно, навколо безліч консультантів, які з готовністю прийдуть на допомогу. Але чи справді на допомогу? Найчастіше, вони підштовхують до купівлі, вигідної їм, а не вам, і, на жаль, не завжди можуть кваліфіковано допомогти. Не варто вчитися на своїх помилках, краще відправляйтеся з нами в «косметичний рейд» магазинами, які «торгують» красою.

Широкий асортимент й «космічні» ціни
Першим пунктом нашого призначення став магазин «Космо», який знаходиться на зупинці «Либідь-Плаза». Реклама запевняє, що купувати тут зручно, приємно та вигідно. Ось це ми й вирішили перевірити. Відділ косметики знайшли без проблем і одразу ж потрапили під «перехресний допит» консультанта. Дівчина не полишала надії з’ясувати, що ж саме нас цікавить, хоча й на наші прискіпливі запитання давала вичерпну інформацію. Одразу стало зрозумілим, що це її стихія і асортимент вона знає добре. Але коли ми повідомили, що просто прицінюємося й купувати сьогодні нічого не збираємося, консультант одразу ж втратила до нас інтерес й переключилася на інших покупців. Як на мене, то в «Космо» дуже зручно виставлена вітрина з косметикою - кожна марка окремо. Відвідувач одразу ж бачить те, що йому потрібно. Сподобалося також те, що на окремій продукції є наклейки з величезними літерами «тестер». Людині одразу ж зрозуміло, що вона може брати й тестувати цю продукцію. Хоча ціни й трохи зависокі, тут безліч якихось акцій, спеціальних пропозицій, подарунків. Але дещо незрозуміло як саме вони діють і на які продукти. Ось тут без консультанта не обійтися. Або ж можна на вході у магазин взяти собі журнал «Космо гід», у якому є інформація про всі діючі знижки. До речі, ми помітили його лише тоді, коли вже виходили з магазину.

Безмежний простір і жодних консультантів
У магазині «Простор», який знаходиться поруч із торгівельним центром «Либідь-Плаза» нас здивувала повна відсутність консультантів (можливо вони десь і були, але під час наших люб’язних відвідин ніхто так і не з’явився). Не зважаючи на це, атмосфера була якась затишна, майже домашня. Адже завжди приємно, коли ніхто не контролює кожен твій крок. Це дало змогу уважно все роздивитися. Вітрина сподобалася: все розкладено дуже зручно й так само, як і в «Космо», кожна фірма-виробник окремо. Тут також діють різні акції та знижки, але це стандартно вказується на ціннику (стару ціну закреслено й вписано нову). Для того, аби оцінити обслуговування та сервіс, ми звернулися до касира. На наш подив, дівчина цілком професійно проконсультувала нас і навіть зовсім не здивувалася, що ми нічого не купуємо. До того ж, вона це робила з такою щирою усмішкою, що напевно, просто підкупила нас своєю вдачею. З «Простору» ми вийшли цілком задоволені й у гарному настрої. Чогось захотілося робити покупки саме в цьому магазині.

Підземний та безіменний
Про те, що невеличкий магазинчик у підземному переході має назву «Карамель» можна лише здогадуватися. Принаймні, ні при вході, ні всередині приміщення про це не зазначається. Замість вивіски двері магазину заклеєні великими рекламними проспектами косметичних засобів. Напевно для того, щоб відвідувач одразу ж здогадався, що знаходиться за цими дверима. Уважно роздивившись вітрину, ми не знайшли також жодного цінника, а саму косметичну продукцію було розкладено таким чином, що роздивитися назви деяких марок просто неможливо. Неприємне враження залишилося і від обслуговування. Продавщиця називала нам ціни якось байдуже та через силу. Складалося враження, що вона чекає коли ми підемо й залишимо її в спокої. Але не зважаючи на все це в магазині є свої плюси. Наприклад, у продажу є всі основні відомі бренди. До того ж, саме в «Карамелі» ми побачили косметику ««Рupa», якої не було ні в «Космо», ні в «Просторі». Але найголовніше, це, звісно, ціни. Виявляється, що в маленькому магазинчику вони значно нижчі.

Косметики тонни у «Тритоні»
Завітавши до універмагу “Тритон”, що у мікрорайоні Гречани, у відділі побутової хімії та парфюмерії ми знайшли теж чималий вибір косметики потрібних нам фірм. Хоча ціни на деяку продукцію значно відрізнялися від інших магазинів, тому викликала сумнів справжність бренду. Однак приємно радували продавці, які люб'язно цікавилися, що нам потрібно і чи необхідна їхня допомога чи консультація у виборі косметики. Звісно, якщо ви не можете визначитися, що вам потрібно, варто послухати порад консультанта.

Кусючий “Watsons”
А от у магазині “Watsons” до нас так ніхто і не підійшов з продавців-консультантів. Хоча відвідувачів було мало, та й ціни дещо “кусалися”. Ми з подругою по кілька хвилин стояли поруч кожного стенду з тим чи іншим брендом, вдаючи, ніби вагаємося у виборі, перебираючи по черзі туші, помади, олівці та іншу продукцію, однак на консультацію до нас ніхто не поспішав. Тому у цьому магазині можна купувати косметику лише тим, хто точно знає, за чим прийшов.

Як уникнути підробок?
З кожним роком в магазинах все складніше придбати якісну косметику. Як же визначити підробку? Консультант з краси Тетяна Філіпова радить дивитися в першу чергу на упаковку. «Якщо коробка тендітна й легко мнеться, то таку косметику явно не може випускати брендова компанія, - каже дівчина. - Уважно подивіться на сам тюбик - перевірте його дотиком пальців. Якщо на них залишився слід від фарби, то не варто купувати такий косметичний засіб, швидше за все, це підробка. Перевірте дату виготовлення, термін придатності. Якщо цифри написані криво чи перебиті - від покупки краще відмовитися. Ціна також відіграє не останню роль при визначенні підробки, однак захмарна сума далеко не завжди ознака якості. Недобросовісні магазини спеціально збільшують ціну на підробку заради підтвердження «оригінальності» продукту. Багато брендів наносять на упаковку ступені захисту - різні малюнки й наклейки. При цьому вони публікують такі дані на своєму офіційному сайті. Будьте уважними при покупці косметики в невідомому магазині. І, наостанок, навчіться читати етикетки. Якщо інформацію на ній написано іноземною, незрозумілою для вас мовою, варто насторожитися. Різні ієрогліфи можуть свідчити про почерк контрафактної косметики».

 

 

Довідка:
«КОСМО»:

Тушь «L’Oreal» - від 101 до 119 гривень
Помади та блиски «Maybelline» - від 76 до 84 гривень
Тональний крем від «MaxFactor» - «Ageless Elixir 2 in 1 з SPF15» - 179 гривень
Компактна пудра «Bourjois» - 139 гривень
Олівці «Рupa» - не має


«ПРОСТОР»:
Тушь «L’Oreal» - від 99 до 141 гривні
Помади та блиски «Maybelline» - від 63 до 87 гривень
Тональний крем «MaxFactor» - «Ageless Elixir 2 in 1 з SPF15» - 125 гривень
Компактна пудра «Bourjois» - 104 гривні
Олівці «Рupa» - не має

«КАРАМЕЛЬ»:
Тушь «L’Oreal» - 95 гривень
Помади та блиски «Maybelline» - не має
Тональний крем «MaxFactor» - «Ageless Elixir 2 in 1 з SPF15» - 125 гривень
Компактна пудра «Bourjois» - 95 гривень
Олівці «Рupa» - не має
 

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую