Гаряча тема:
- Війна
Три варіанти розвитку Хмельницького аеропорту від народного депутата Сергія Мельника
Вчора, 29 березня Хмельницька обласна рада проголосувала за створення робочої групи, яка займатиметься розробкою програми розвитку комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький».
Народний депутат та екс-мер Хмельницького Сергій Мельник, який був присутній на засіданні сесії, переконаний, що однозначно області, в питаннях аеропорту, варто об’єднатися з містом і спільно його розвивати.
Лоукости
За словами нардепа, в перспективі безвізового режиму, а відповідно і режиму «відкритого неба» та здешевлення польотів, варто розглядати варіант концесії та залучення лоукостів.
«Сьогодні ж не секрет, що летіти з Києва коштує 500 євро, а туди саме – з Варшави – 50 євро», – каже Сергій Мельник і додає, що перший лоукост вже зайшов в Україну, тому перспектива у нашого аеропорту є.
«Ми дивимося на міста-сусіди такі як Івано-Франківськ, чи Чернівці, але вони не у кращому стані від нашого аеропорт. З Івано-Франківська є один рейс, але у нас раніше були чартери на Китай і Туреччину. Ще тоді, – жартує Сергій Іванович, – коли гроші возили сумками! Зараз такої потреба немає, а тому і потреба чартерів на Туреччину відпала. Тому мені здається, що варто розглянути пропозицію залучення лоукостів».
Довідка: Лоукост - це бюджетна авіакомпанія, що заощаджує на додаткових послугах під час польоту, таких, як харчування і норма безкоштовного багажу, і за рахунок цього пропонує більш низькі ціни на авіаперевезення. У дослівному перекладі з англійської Low – «низький», а Cost – «вартість».
Концесія
Народний депутат переконаний – головне питання, чи то проблема аеропорту – це полоса! Треба дивитися і говорити чесно – аеропорт має на себе заробляти, бо зараз він перетворився на лікарню. Керівнику дали зарплату, а результату немає! Тому варіант концесії потрібно розглядати обов’язково.
Довідка: Концесія — договір про передачу природних багатств, підприємств, інших господарських об'єктів, що належать державі чи територіальній громаді, в тимчасову експлуатацію іншим державам, іноземним фірмам, приватним особам.
Державна програма
Є ще один варіант розвитку аеропорту – це державна програма. Держава формує пул аеропортів і відповідно розвиває їх. У такому випадку аеропорт з обласної комунальної власності перейде у державну і можливо, обласній раді шкода його віддати. Є десять міст, які держава включила у програму розвитку, а є інші аеропорти, які держава об’єднує в одне підприємство і всі разом їх розвиває.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: