ye-logo.v1.2
1 Жовтня, 2020

Їде Кам’янець в Шанхай!

Суспільство 934

Уже виготовили демо-версію стенду старовинного міста, котра буде представлена на Всесвітній виставці

Чудовим завершенням цьогорічного календарного циклу  різдвяних свят стала  презентація в виставковій залі торгової марки «Вікно плюс» демо-версії стенду старовинного Кам’янця-Подільського, який з першого травня по 31 жовтня року металевого тигра (за китайським гороскопом) красуватиметься на Всесвітній виставці «ЕКСПО-2010» в Шанхаї. Старовинне подільське місто стало учасником цієї престижної світової події не випадково. Українці отримали запрошення на ЕКСПО ще навесні 2006 році. Оскільки девізом заходу є «Краще місто – краще життя», то було вирішено, крім нашої столиці, представити в Шанхаї якесь із невеликих, але самодостатніх міст. Розкриваючи наперед карти, скажу, що українці  покажуть свій шлях від стародавнього до сучасного міста. Кам’янець-Подільський узяв участь у попередньому конкурсі та підготував цікавий матеріал для того, щоб здобути право поїхати в Шанхай – фотографії, відеоролики, віртуальні екскурсії, слайди. Про сам стенд міста пішла розмова, коли в столиці визначилися з участю саме Кам’янця. Для його виготовлення громада інвестувала 160 тисяч гривень, адже з урядових коштів місто не отримало нічого. У кризовий рік це було непростим завданням, коштів на презентацію гостро бракувало. Щось віднайшли в бюджеті, щось додали місцеві підприємці, патріоти  міста та України. У цей же час подекуди звучали невдоволені голоси: нащо воно вам, що воно дає, хіба вже немає «дірок» у медицині, освіті, культурі, які треба латати, і т.д., і т.п.
«ЕКСПО» неофіційно називають «економічною олімпіадою», на якій країни демонструють свої досягнення у сфері економіки, науки, новітніх технологій та культурних здобутків. Організатором заходу виступає «Бюро міжнародних виставок» (Париж, Франція).
Матеріал про місто демонструватиметься на спеціальному стенді «Кам’янець – острів скарбів», який виготовлений у кольорах муніципального бренду. Автор стенду –місцева  фірма «MAXIMEDIA». Інформаційне наповнення готували фестивальна агенція «Ратуша» та художнє творче об’єднання. Рубрики демонструватимуть привабливі для туристів аспекти життя міста: «Місто-фортеця», «Місто фестивалів», «Місто-заповідник» та його економічний потенціал. Згідно умов конкурсу матеріал подаватиметься чотирма мовами: українською, російською, англійською та китайською. На самій же презентації демо-версії,  що відбулася з елементами шоу, двоє ангелів завітали до різдвяного засніженого Кам’янця, острова скарбів. Хореографічні колективи «Горличка», «Апельсин», театр-студія «Абра», хорова капела «Журавлик» вплели свої сюжети в дійство, аби показати небесним гостям місто-перлину. Таємничості, казковості надала й лазерно-світлова постановка «Погляд крізь віки» Ігоря Скальського (Львів). Четвірка ведучих оповіла про Кам’янець українською, російською, англійською та китайською… Це поки що репетиція, на якій були присутні Валерій П’ятницький, заступник міністра економіки України, Іван Бунтов, директор ТОВ «Економедіа», головного розпорядника експозиції України, Анатолій Нестерук, міський голова Кам’янця-Подільського. До першого березня ще триватимуть роботи по вдосконаленню презентації.

Мовою цифр

Що таке ЕКСПО-2010? 
Це 5 років підготовчих робіт, 1 500 000 квадратних метрів виставкових площ,
192 країни-учасниці,
49 міжнародних організацій,
54 міста-учасника
з Європи, Азії, Америки,
Африки та Океанії,
30 000 міських голів та експертів із містобудування, 1 500 акредитованих ЗМІ,
70 000 000 відвідувачів,
тобто майже 400 000 щодня, 500 000 відвідувачів українського павільйону за 6 місяців,
420 000 волонтерів, в тому числі 1500 іноземців
з 83 країн, 100 000 000 доларів США для участі країн,
які розвиваються,
від уряду Китаю.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини

Інформація з інших ресурсів

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую