Гаряча тема:
- Війна
Тиск влади, переділ бізнесу, чи вибори
Транспортна тема у Хмельницькому набирає нових обертів.
«Теперішня влада чинить тиск. Провокує і роздмухує конфлікт між перевізниками міста та хмельничанами. Тому я прийняв рішення позбутися свого бізнесу, дотичного до міських перевезень, знищивши важелі, якими можна здійснювати цей тиск», – таку заяву у місцевих ЗМІ зробив один із кандидатів на посаду Хмельницького міського голови, підприємець Сергій Мандзій.
«Я, кандидат на посаду Хмельницького міського голови оголошую, що позбавляюся свого підприємства з пасажирських перевезень. По-перше, теперішня міська влада через мій бізнес чинить жорсткий тиск. Вона провокує і роздмухує конфлікт між перевізниками міста та хмельничанами. Крім руйнування моєї репутації, такі дії зачіпають ділову репутацію інших перевізників в очах містян. По-друге, для мене є очевидною спроба очільників міста влаштувати переділ ринку пасажирських перевезень.
Мої моральні та ділові принципи не дозволяють мені байдуже спостерігати за цим. Я не дозволю чинити тиск на мене та інших підприємців, які чесно працюють. Я не дозволю використовувати хмельничан у брудних оборудках, сіючи конфлікти і розбрат.
Тому я прийняв рішення позбутися свого бізнесу, дотичного до міських перевезень, знищивши важелі, якими можна здійснювати цей тиск. Офіційно звертаюся до вас з розумінням поставитися до цього вчинку та правильно зрозуміти мої мотиви», – йдеться у заяві.
Сергій Мандзій також заявив, що кандидат на посаду міського голови повинен здійснювати рішучі кроки та виявляти принциповість у питаннях, коли нехтують моральними законами. «Я доведу серйозність намірів офіційними документами», – додав Сергій Володимирович.
Зі свого боку міська влада переконує: тиску не чинимо, просто наводимо порядок на ринку перевезень. «Для мене не важливо, хто саме займається перевезеннями в місті. Моя справа, щоб був порядок. Те, що зараз відбувається на ринку перевезень – це неподобство: постійні скарги пасажирів на поведінку водіїв, конфлікти перевізників і пільгових категорій населення, яких вони не хочуть возити, недотримання графіку роботи і так далі. Я переглядаю роботу більшості управлінь: є позитив, але є й негатив. Негатив по транспорту очевидний не лише для нас, але й для мешканців міста. Не знаю чому йому це стало зрозумілим лише тоді, коли він спровокував блокування всієї громади міста за 50 копійок. Ні в чий бізнес я не ліз і не збираюся, а те що депутати лізуть зі своїм бізнесом в роботу громади як у будівництві, так і в транспорті – це проблеми підприємців. Там де влада і бізнес пов’язані і хочуть заробити гроші, є проблеми», – прокоментував заяву підприємця Костянтин Чернилевський.
Костянтин Іванович ще раз наголосив, що зауваження антимонопольного комітету, через який і стався весь скандал, полягали в тому, міська влада завищила тариф, взяла зайві кошти з населення, а тому має їх відшкодувати.
«Як би це відшкодовували перевізники, якщо в них не ведеться облік пасажирів, невідомо, а ось комунальне підприємство «Електротранс» відшкодовувало би по повній програмі. Я не розумію істерику і бідкання перевізників, бо чомусь в Рівному возять пасажирів за три гривні і це нормально, а в Хмельницькому через це перекривають дороги», – резюмував в.о. мера Чернилевський.
Нагадаємо, 29 вересня виконавчий комітет Хмельницької міської ради ухвалив рішення про те, що з 1 листопада хмельничани їздитимуть в автобусах уже не 2,50, а по три гривні, як і в маршрутках.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами:
Олександр 02.10.2015 01:34
От відразу видно, що йде від ббпешників, там один вже продавав фабрику шоколадну, а тут такий самий відмовляється від маршрутів. Це в них наверно партійний симптом такий. Цікавить на кого він загнав той бізнес? Не на тещу свою?