clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Сімейний бізнес з «Насолодою», або Як регіональна компанія змогла стати експортером США

"Насолода" відзначила ювілей. Фото: автора

Компанія святкує 20-річчя і планує на досягнутому не зупинятися.

Торгова марка «Насолода», відома якісними і вишуканими солодощами далеко за межами Хмельницького і вже навіть за кордоном, святкує ювілей. Цими днями компанія відзначає 20-річчя. Власники фірми подружжя Валентин та Ірина Гакало кажуть, що справі приділили велику частину життя, та переконані: 20 років – це лише початок, а попереду нові звершення і горизонти.

«Все змінюється, і якщо ми раніше були маленькою регіональною компанією, то тепер робимо поставки в Америку, розвиваємося. У справу вкладаємо частину свого життя і душі. Це те, що дає нам сили й енергію рухатися далі», - каже Ірина Гакало.

За її словами, найголовніше, що має «Насолода», - це люди, які працюють в компанії, тому торгова марка вже так довго присутня на ринку. Зараз на підприємстві більше 300 працівників.

«Я завжди мріяла бути багатою, але цінності в цьому світі зовсім інші. Багатство насправді – це тоді, коли ти вмієш радіти простим речам. Тому сьогодні я дуже рада тому, що я маю, що поряд люба сім’я і колеги, які з нами починали і розділили наше бачення», - переконана Ірина Альбертівна.

Святкування не обійшлося без подарунків і солодощів

«Передусім, найголовніше, - це те, що ми змогли створити справжню сімейну компанію. Адже «Насолода» - це не тільки продукт, це люди, які в нас працюють. Ті невдачі, які в нас були, будуть гарним уроком, а звершення намагатимемось примножити», - додає Валентин Гакало.

Подружжя пишається, що використовуючи європейські технології, компанії вдається зберегти домашній смак виробів. Для створення продукції використовуються лише натуральні компоненти. Як виявилося, «Насолода» подобається не тільки українцям, а й американцям: її вироби закуповує мережа магазинів у США.

«Насправді, ми нікого не шукали, нас знайшли самі й запропонували зробити перші партії продукції, яка в принципі представляє нас як країну СНГ: стандартні медовик, наполеон, «Київський» торт. Ми це зробили і маємо контракт на цілий рік», - говорить Валентин Володимирович.

Міська влада теж привітала "Насолоду"

Аби святкувати ювілей, компанія обрала театр ляльок не випадково, адже всі діти люблять солодощі «Насолоди». На сцену подружжя власників вийшло з сином Андрієм. Привітати компанію прийшли партнери, працівники, рідні і друзі. Завітали і з міської ради.

«З торговою маркою «Насолода» в нас асоціюється не лише чарівний смак, якість, наше місто, а й поєднання з емоціями. Коли чуємо про ці торти, відчуваємо такі ж емоції, коли смакували вироби торгової марки», - звернувся до присутніх заступник міського голови Володимир Гончарук.

Фірма пропагує сімейні цінності

З нагоди свята гостям показали відеоролики про те, як створювалася «Насолода», про її сьогодення. Валентин Гакало жартує: «Для нас цей продукт завжди пов’язаний зі святами, я вдячний Богу, що ми не робимо домовини, а робимо торти».

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Звісно, у такої креативної компанії вже є плани та ідеї на майбутнє. Як розповіла Ірина Гакало, у минулому саме «Насолода» намагалася зробити так, щоб торти прикрашали не трояндами, щоби крім короваю, були красиві європейські торти. Сьогодні ж ми це маємо у Хмельницькому, в Україні. Найголовніше, переконане подружжя, аби в майбутньому компанія стала справді сімейною, треба, щоб її продовжили діти. За словами Валентина Гакала, ґрунт він з дружиною вже підготував.

Гостей з зустрічав мім і музика
 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Листопад 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30