ye-logo.v1.2

Жителька Полонного через суд повернула гроші за несправний «iPhone»

Суспільство 1827
Жінка добилася через чуд, щоб їй повернули гроші за телефон
Жінка добилася через чуд, щоб їй повернули гроші за телефон. Фото: allo.ua

Смартфон вийшов з ладу ще до закінчення гарантійного терміну.

Жінка купила смартфон «iPhone», вартістю майже 9 тисяч гривень, в одному з магазинів у Шепетівці. Однак через чотири місяці пристрій почав давати збої. Покупець повернула гаджет до магазину, аби його відправили до сервісу, щоб здійснити гарантійне обслуговування. Однак відновити правильну роботу пристрою не вдалось, оскільки у телефоні начебто ввімкнена функція, яка перешкоджає ремонту.

Як повідомляє прес-служба Полонського районного суду, магазин повернути кошти за неналежний товар відмовився. А тому жінка звернулась до суду. Окрім прохання повернути витрачені кошти, вона попросила стягнути з мережі магазинів ще й 10 тисяч гривень моральної шкоди. Дослідивши докази, суд дійшов до висновку, що магазин дійсно продав жительці Полонного товар неналежної якості та зобов’язав повернути жінці повну вартість покупки.

«Відповідно до ст. 675 ЦК України, а також ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості. У разі ж виявлення недоліків чи фальсифікації товару споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника його безоплатного ремонту, заміни на товар належної якості, або розірвання договору купівлі-продажу», - йдеться у повідомленні.

А ось у відшкодуванні моральної шкоди жінці відмовили. «Між сторонами виникли договірні відносини щодо купівлі-продажу товару, при яких, відповідно до норм цивільного законодавства, не передбачено можливості відшкодування моральної шкоди в разі продажу покупцеві товару неналежної якості», – вказано у рішенні суду.

Андрій ЗАВЕРУХА.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую