ye-logo.v1.2
22 Вересня, 2019

На «Тещиному язику» встановлюють дорожні обмежувачі з пластичного бетону

Ірина ОЛІЙНИК Суспільство 1005
Наразі розширюють проїзну частину ще однією смугою руху
Наразі розширюють проїзну частину ще однією смугою руху. Фото: new.km.ukravtodor.gov.ua

Тут продовжується капітальний ремонт автодороги.

Неподалік Кам’янця-Подільського біля села Гуменці тривають роботи із капітального ремонту на ділянці автомобільної дороги Н-03 Житомир-Чернівці, або «Тещиного язика», як називають у народі цей відрізок дороги.

«Наразі підрядне підприємство ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» на 274 кілометрі виконує роботи із розширення проїзної частини ще однією смугою руху, зокрема: вже проведено земляні роботи, відсипані щебеневі шари основи дорожнього «одягу» і, наразі, відбувається влаштування нижнього асфальтобетонного шару покриття, товщиною 12 сантиметрів», - повідомляють в прес-службі Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області.

Зазначають, що дещо раніше тут, на аварійно-небезпечній ділянці автодороги, облаштували один кілометр бар’єрного огородження типу «Нью Джерсі». Залізобетонні блоки встановлюють на «Тещиному язику» для відокремлення напрямків потоків та неможливості виїзду транспортного засобу на зустрічну смугу.

«По завершенню ремонтних робіт такі обмежувачі будуть змонтовані по всій протяжності «Тещиного язика». Адже ця система бар’єрного огородження вже довела свою ефективність, спрацювавши в аварійній ситуації, яка сталася взимку під час заносу великоваговика на крутому повороті, зберігши життя учасникам дорожнього руху. Бетонний блок, витримавши силу удару, не зазнав пошкоджень та заблокував виїзд вантажівки на зустрічну смугу. До речі, ушкодження транспортного засобу були мінімальними і водій зміг далі продовжити рух», - кажуть в Службі автодоріг.

Узимку такі бетонні блоки вже довели свою ефективність. Фото: new.km.ukravtodor.gov.ua.

Виготовляються блоки для бар’єрного за системою DELTABLOC - це сучасна система дорожніх обмежувачів, які складаються з конструктивних елементів із пластичного бетону, що сприяє значному зменшенню наслідків аварій на автодорогах. Огородження типу «Нью-Джерсі» більше 50-ти років застосовують на автомобільних дорогах країн Європи, Америки та Австралії.

Нагадаємо, цю ділянку автодороги почали ремонтувати торік.

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую