ye-logo.v1.2

На правах реклами Типи корду автомобільних шин: які існують варіанти, які кращі та поширеніші?

Суспільство 630
Покришки з радіальним кордом мають здатність витримувати підвищене механічне та фізичне навантаження
Покришки з радіальним кордом мають здатність витримувати підвищене механічне та фізичне навантаження. Фото: serviceyards.com

Автомобільні покришки є важливою складовою коліс, від якості та типу якої залежить комфорт керованості та безпека пересування.

Зимові шини можуть мати два типи конструкції корду: діагональну та радіальну. Кожен вид має свої особливості, переваги та особливості.

Плюси та особливості радіальних покришок

Радіальна конструкція автомобільної гуми передбачає не перехрещення волокон корду, а радіальне (меридіональне) розташування — нитки спрямовані в бік іншого борту. Такі шини поділяються на камерні та безкамерні. Більшість моделей зимової гуми Hankook, які є на сайті tireshop.ua/shini/zimnie/hankook, та шинна продукція багатьох інших виробників випускається у виконанні без камери.

У конструкції є одношаровий корд, перетягнутий між боковинами. У процесі виробництва автопокришок використовують синтетичні волокна, розташовані під кутом 90 градусів за відсутності перехлесту. Верхній шар каркасу радіальних шин обтягається поясом у вигляді міцного сталевого корду. Радіальна гума характеризується такими перевагами:

  • тривалий термін експлуатації;
  • здатність витримувати підвищене механічне та фізичне навантаження;
  • забезпечення кращої курсової стійкості транспортних засобів;
  • знижений опір коченню (сприяє економії споживання палива);
  • висока теплопровідність каркасу;
  • забезпечення надійного зчеплення з дорогами;
  • відносна легкість конструкції.

Крім переваг, покришки з радіальним кордом мають ряд особливостей: порівняно висока собівартість, чутливість боковин до механічного впливу та пошкоджень.

Особливості діагональних автошин

Ці покришки на авто складаються з камер та двох бортових кілець. Гума відрізняється надійним каркасом з декількома шарами корду (від 2 до 8), у яких волокна з капрону або нейлону розміщуються по діагоналі. Сусідні нитки перехрещені, що забезпечує багатошаровість шини.

Діагональні покришки характеризуються простотою та надійною внутрішньою структурою, що забезпечує високі експлуатаційні параметри. Гума має міцні боковини, тому передає кузову зменшене ударне навантаження. Незаперечним плюсом діагональних шин вважається порівняно невисока вартість, можливість ремонту. Але є у покришок і ряд особливостей:

  • порівняно низький термін служби;
  • витримування менших навантажень;
  • низька зносостійкість;
  • забезпечення порівняно слабкого зчеплення з дорожнім полотном;
  • складність в керуванні автомобілем;
  • синтетичні матеріали в каркасі мають меншу теплопровідність;
  • порівняно велика власна вага.

Через ці нюанси діагональну гуму використовують переважно для спецтехніки (екскаватори, трактори та ін.).

Як можна оцінити, радіальні шини мають більш вагомі переваги за меншої кількості особливостей, тому ця конструкція корду застосовується в більшості покришок для легкових машин та позашляховиків, а також малолітражного вантажного транспорту. Як правило, тип конструкції вказують у маркуванні автошин, що значно полегшує вибір відповідної гуми для автовласників.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення

Інформація з інших ресурсів

Гаражі: продаж/оренда

  Так  Ні, дякую