ye-logo.v1.2

Зміна маршрутів і нові умови тендеру

Суспільство 3809
Фото: Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області

чекають на перевізників та пасажирів уже за кілька місяців

Про це на громадських слуханнях щодо вдосконалення транспортної мережі заявили представники управління транспорту та зв’язку спільно з національним університетом «Львівська політехніка», які й здійснювали дослідження маршрутів міста. За основу розробки нових і затвердження старих маршрутів бралися техніко-економічні показники та результат обстеження пасажиропотоків. Врахували також зауваження та побажання міської влади, депутатів та перевізників. Аналізуючи та пояснюючи зміни, які очікують хмельничан після затвердження нових маршрутів, доцент Національного університету «Львівська політехніка» Віталій Мазур, звертаючись до представників управління транспорту, зазначив, що світові тенденції зараз спрямовані на розвиток електротранспорту, тому необхідно, за будь-яку ціну оновлювати тролейбусний парк. «У найближчі три-чотири роки потрібно закупити близько двох десятків тролейбусів, – зауважив Віталій Володимирович. – Адже сьогодні простими і примітивними рішеннями грошей не заробиш. Необхідно враховувати особливості міста і потреби громадян». До особливостей міста, звісно ж, він відніс ринок і зауважив, що тролейбусні маршрути, які проходять ринком, повинні зранку пролягати по Львівському шосе і вулицях Інститутській чи Тернопільській, а після обіду, коли більшість людей повертаються з ринку, у зворотному напрямку. Віталій Мазур запропонував також «розвести» зупинку поблизу ТЦ «Либідь Плаза» вздовж вулиці Кам’янецької, щоб «доступ до пасажирів мали і маршрутні автобуси, і тролейбуси». Також можливо, стануть реальними маршрути, з мікрорайону Гречани до Катіону по Західній окружній, а до маршруту №46, Гречан-Лезнево, додати маршрут №46а, який поєднає мікрорайони запровадивши рух вулицею Зарічанською. Та поки що усе це – лише пропозиції, які мають бути ухвалені міською радою і винесені на тендер. Загалом, у кулуарах «транспортної» влади кажуть, що основний акцент при розподілі маршрутів ставитиметься на комунальний транспорт, і ніби то, приватним перевізникам до трьох прибуткових маршрутів у навантаження даватимуть один соціальний.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую