ye-logo.v1.2

Час всім змінювати правила гри: клієнтська підтримка має працювати 24/7 На правах реклами

Суспільство 865
Для комунікації з абонентами використовуються різні канали
Для комунікації з абонентами використовуються різні канали. Фото: Інтернет-провайдера ЕВЕРЕСТ™

Питання клієнтської підтримки у компанії займає ключове місце

Коли йдеться про швидкісний домашній інтернет і кабельне телебачення, надійність і якість послуг мають першочергове значення. Провайдер, який чітко та зважено організовує всі робочі процеси, розуміє, що у часи, коли онлайн-зв'язок особливо важливий, вкрай необхідно забезпечувати абонентам безперервне та бездоганне обслуговування. Окрім сумлінності та відповідальності, це свідчить ще й про повагу провайдера до своїх абонентів і їхніх потреб. Абонент має отримувати не просто комплекс послуг високої якості, а й бути певним, що всі
його звернення чи скарги будуть почуті, а навіть найнезначніші проблеми швидко усунуті.

За таким принципом працює у Хмельницькому провайдер домашнього інтернету та кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™. Тож питання клієнтської підтримки у компанії займає ключове місце. Саме тому для комунікації з абонентами використовуються різні канали.

Канали комунікації на зв'язку цілодобово

Незважаючи на день тижня і час, абоненти інтернет-провайдера ЕВЕРЕСТ™ мають можливість зв'язатися з консультантом найбільш зручним способом. Від телефонного дзвінка у кол-центр чи візиту в інформаційний центр, до допису на офіційних сторінках провайдера у соцмережах — абонент швидко отримує компетентні відповіді, консультації та допомогу.

Кол-центр провайдера працює у цілодобовому режимі без вихідних і забезпечує можливість зв'язку з досвідченими операторами. Це ідеальне рішення для тих, хто воліє вирішувати питання телефоном і швидко отримувати грамотні консультації. Провайдер активно присутній у соціальних мережах, де користувачі можуть ставити запитання, залишати відгуки та спілкуватися з представниками компанії. Цей канал ідеально підходить тим, хто віддає перевагу спілкуванню онлайн і швидкому обміну інформацією.

Крім того, інтернет-провайдер пропонує можливість відвідування інформаційного центру, де фахівці консультують абонентів особисто, надають інформацію про послуги та техпідтримку.

Такий вибір каналів комунікації надає свободу вибору, забезпечує доступ до техпідтримки у будь-який час і вказує на повагу та уважність провайдера до потреб абонентів.

Компетентний персонал

Основа якісного сервісу — кваліфіковані досвідчені спеціалісти. Провайдер домашнього інтернету та кабельного телебачення ЕВЕРЕСТ™ не користується послугами аутсорсингу, натомість має власний кол-центр. Консультанти цілодобово оперативно реагують на звернення і швидко вирішують проблеми абонентів, які можуть виникати під час
користування послугами. Варто зазначити, що переважна більшість спеціалістів працюють у компанії багато років і поділяють корпоративні цінності, принципи роботи та прагнення до забезпечення абонентам високого рівня сервісу.

Велику увагу інтернет-провайдер приділяє навчанню персоналу. Тому кожен співробітник компанії досконало володіє інформацією про послуги домашнього швидкісного інтернету та кабельного телебачення, особливості технічного обслуговування, переваги та привілеї бонусної програми для абонентів.

Виїзні сервісні бригади у кожному районі

Для розв'язання технічних проблем працюють виїзні сервісні бригади інтернет-провайдера ЕВЕРЕСТ™. Вони чергують цілодобово щодня і завжди готові швидко й професійно усунути будь-які неполадки на мережі, що виникли внаслідок негоди чи інших форс-мажорних ситуацій, перевірити обладнання абонента та налагодити якісний зв'язок.

Для забезпечення максимальної оперативності та ефективності обслуговування інтернет-провайдер організував окремі технічні бригади для кожного району Хмельницького, де є покриття. Це дозволяє мінімізувати час очікування спеціалістів і гарантувати, що допомога буде надана у найкоротші терміни. Послуга виклику сервісної бригади надається абонентам безоплатно. Сплатити потрібно буде лише за ремонтні роботи та використані матеріали.

Підхід провайдера до організації технічного обслуговування дає абонентам впевненість, що у разі проблем з підключенням чи користуванням послугами вони можуть розраховувати на швидке та професійне вирішення.

У компанії ЕВЕРЕСТ™ вважають, що надання якісних послуг і сервісу — це не про бажання провайдера, а про його прямий обов'язок. Кожен абонент має право вимагати від свого інтернет-провайдера гідний рівень послуг та обслуговування у будь-який час дня і ночі. Надійність послуг, висококваліфіковані співробітники, цілодобова техпідтримка та сервіс — це свідчення поваги провайдера до потреб клієнта, який прагне бути надійним партнером для своїх абонентів.

Дізнайтеся, як підключити домашній інтернет до 100 Мбіт/с і кабельне телебачення, а також про умови бонусної програми на сайті провайдера: km.everest24.com.ua

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую