ye-logo.v1.2
25 Червня, 2019

У Хмельницькому навчатимуть фестивальної майстерності

Даша ПАСТЕРНАК Культура 1225
Під час форуму буде презентовано аналітичне дослідження фестивального ринку України
Під час форуму буде презентовано аналітичне дослідження фестивального ринку України. Фото: з архіву редакції

Форум триватиме впродовж двох днів.

У Хмельницькому вдруге відбудеться національний форум «Фестивальна майстерня». Вперше у місті його провели в листопаді минулого року, тепер за запитом учасників, подія відбудеться ще раз.

«На «Фестивальній майстерні» будуть виступати спікери з нашої та сусідніх областей, що успішно провели не один фестиваль. Вони розкажуть, як саме потрібно організовувати фестивалі та менш масштабні заходи. Учасники форуму дізнаються, як можна ці події монетизувати, тобто заробляти на них», - розповіла менеджер відділу продажу та піару «АСТАР» Ірина Руда.

Форум буде тривати 2 дні та включатиме 4 основних частини. Перший блок – лекційний, де майстри фестивальної справи розкажуть про організацію подій, розвиток креативної економіки, гастрономічну складову подій.

Другий блок – це воркшоп від трьох тренерів. Святослав Померанцев (президент фестивалів «Meridian Czernowitz» та «Meridian Poltava») поділиться досвідом про свій шлях від бізнесу до фестивалів, і як фестивалі перетворюються у бізнес. Андрій Зоїн (організатор «Respublica», «Mo/Dni», «Rock&Buh») розкаже, чому гастрономічна складова дуже важлива на фестивалі та як заробити на їжі, яку ваші партнери продають відвідувачам. Максим Черкашин (організатор фестивалю «Файне місто») розкаже про те, хто може підтримати ваш проект, як взаємодіяти з місцевою владою і не потонути у морі дозволів.

Після першого воркшопу на учасників чекає вечірка на ДАХу, де можна буде продовжити неформальне спілкування із тренерами. Третій блок – ще один воркшоп. Лілія Млинарич розкаже, де знайти фішку для фестивалю, і як дістати на неї гроші. Влад Салун надасть секрети успішної побудови гармонійної концепції і планування програми, яка дасть змогу не сильно залежати від зовнішніх обставин і задовольнити відвідувача. Оксана Сидор розповість деталі про те, як працювати з гастрономічними проектами, який проект може стати успішним, як гастро-фестивалі можуть заробляти упродовж року і що робити, щоб усе вищепераховане збулося.

Бонусом для учасників воркшопів стане останній блок форуму. Там упродовж 1,5 години 4 команди по 5 осіб складатимуть концепції фестивалю для Хмельницького.

«Робота з концепціями відбудеться під наглядом тренерів, які допомагатимуть учасникам. Є призовий фонд у 15 тисяч гривень. Команда, яка згенерує найкращу ідею отримає 7 тисяч гривень винагороди, 2 місце – 5 тисяч гривень, 3 місце – 3 тисячі гривень», - додає Ірина Руда.

Національний форум «Фестивальна майстерня-2019: Події. Гастрономія. Емоції. Бізнес» проходитиме у Хмельницькому протягом 13-14 червня. Лекційна частина відбудеться за адресою: вулиця Проскурівська, 65 (Виставкова зала дитячої школи декоративно-прикладного мистецтва. Тренінгова частина – за адресою: вулиця Героїв Майдану, 38 (Агенція сталого розвитку АСТАР). Вартість інформаційного блоку: 200 гривень, вартість участі у воркшопах: 800 гривень.

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Популярні новини

Останні оголошення

Останні фото та відео