Гаряча тема:
- Війна
Тетяна Левкун: «Споживачеві ніхто не має права встановлювати мінімум вартості замовлення»
Кожна людина в Українi має законнi права на одержання якiсних послуг, робiт, товарiв за сплаченi грошi.
На жаль, досить часто, завітавши у ресторан, бар, кафе, їдальню, піцерію, бістро чи кав'ярню, ми стикаємося iз проблемами, коли за нашi грошi пропонують зовсiм не те, на що ми розраховували. Хоча закон і стоїть на сторожi наших із вами iнтересiв, але нам не завжди вдається їх захистити. Поради споживачам при відвідуванні закладу громадського харчування дає головний спеціаліст Хмельницької інспекції з питань захисту прав споживачів Тетяна Левкун.
- Тетяно Олександрівно, чи існують якісь загальні правила, які б стосувалися всіх закладів громадського харчування?
- Відносини між відвідувачами та підприємствами громадського харчування регулюються «Правилами роботи закладів ресторанного господарства» та «Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування населення». Згідно з цими правилами на фасаді приміщення має бути...
Уривок з статті. Повну версію читайте у журналі "Проскурівський телеграф" №44 від 31.10.2013.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: