Гаряча тема:
- Війна
Економія 2016: як, де та на чому заощаджують українці?
Кризові часи останніх років навчили економити українців майже на всьому.
Аналізуючи травень-червень 2016 року, можна стверджувати, що українці все ще не можуть собі дозволити повноцінні відпустки та продовжують шукати шляхи економії на відпочинку. В середньому курортні відпустки скоротилися зі звичних 10 - 14 днів до одного тижня, щоб бути менш накладними для сімейних бюджетів.
Керуючись інформацією, інтернет-майданчика skidochnik.com.ua, що постійно збирає знижки та розпродажі, жителями нашої країни найбільше було заброньовано бюджетних готелів на Азовському морі, а саме в Кирилівці. Тут демократичні ціни компенсують незручності, пов'язані з нерозвиненою інфраструктурою та невисоким рівнем загального сервісу.
Ще один туристичний тренд червня - це активізація літнього туризму в Карпатах. Переповнені пляжі та невідповідні ціни на популярних південних курортах, відштовхують жителів нашої країни від відпочинку на морі в Україні. Натомість готелі в горах на літній період знижують ціни, однак пропонують більш якісні умови проживання. Не рідкість в даний період часу знижки в санаторії Трускавця і інших популярних куруротів в основному Західної України.
Крім того, істотно збільшився попит на готелі та бази, що активно пропонують свої номери і послуги за зниженими цінами. В умовах напруженої конкуренції у сфері готельного бізнесу, природнім шляхом майже неможливо заповнити усі номери, тому готелі надають знижки від 20% до – 50% на проживання та комплекс послуг.
В основному, свої витрати українці урізали на одяг. За два останніх місяці, найактивніше шукали розпродажі літнього жіночого і чоловічого взуття, а також купальників. Переважно купівлю одягу здійснюють на міжсезонних розпродажах.
В середньому, близько 50% своїх доходів пересічні громадяни витрачають на продути харчування. Тому, до їх вибору також почали підходити більш заощадливо: купують гуртом, шукають знижки, тестують дешевші аналоги та багато іншого. Споживачів в основному цікавлять акції в супермаркетах АТБ, Сільпо, Фуршет і Novus на продукцію відомих торгових марок в таких категоріях як м'ясні вироби, кава і елітний алкоголь.
Цікаво, що знижки та акції покупці відслідковують ще до походу в магазин. Рекламні газети та онлайн сайти дозволяють слідкувати за усіма актуальними пропозиціями та цілеспрямовано йти за ними.
Загалом, наші співвітчизники відносяться раціонально до кожного товару в чеку та не готові безпідставно переплачувати. Ми перестали відпочивати на широку ногу і почали більш ретельно ставитися до планування та процесу купівлі.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: