ye-logo.v1.2

Шість електронних сервісів, які доступні хмельничанам

Суспільство 9110
За словами міського голови, електронні сервіси спрощують спілкування у форматі "мешканець-влада"
За словами міського голови, електронні сервіси спрощують спілкування у форматі "мешканець-влада". Фото: автора

Обласний центр на другому місці за індексом електронної демократії в Україні

Експерти громадської спілки «Центр розвитку інновацій» підготували дослідження “Індекс місцевої електронної демократії в Україні: пілотне дослідження”. Згідно із ним, серед 15 міст Хмельницький зайняв друге місце у рейтингу міської електронної демократії. Зокрема оцінювались 4 поширені інструменти: е-звернення, е-консультації, е-петиції та Громадський бюджет.

«З 2016 року ми запровадили багато сервісів, щоб спростити комунікацію «мешканець-влада». Хмельничани сидячи вдома можуть озвучити проблему чи задати письмово питання міському голові. Це, також, зменшило кількість громадян на особистих прийомах та дзвінки у приймальню. Завдяки функціонуванню цих сервісів Хмельницький визначили другим у рейтингу електронної демократії після Києва», - каже міський голова Олександр Симчишин.

За його словами, спочатку запрацювало електронне звернення, яке дає можливість людині звернутись до міського голови підкріпивши відео, аудіо чи зображення. Олександр Сергійович каже, всі повідомлення, які надходять - читає особисто. Через сервіс «Відкрите місто» також можна поставити питання із прив’язкою до місцевості.

«Запровадили ресурс «Єдина система місцевих петицій», який в нашому місті використовують найактивніше, ніж по всій Україні. Ми навіть поставили межу підписувачів більшу – 500 осіб. Окрім того, працює «Відкритий бюджет», де мешканці можуть бачити, як витрачаються бюджетні кошти. Через сервіс iGov можна отримати електронні довідки. У 2017 році в цій системі Хмельницький був другими після Дніпра за кількістю наданих послуг», - додав очільник Хмельницького.

Ще влітку запустили ресурс pay.net.ua, де хмельничани, не виходячи з дому, можуть оплатити частину комунальних послуг. Міський голова розповідає, наразі на стадії завершення ще один сервіс, який дозволить слідкувати за виконанням ремонтних робіт у дворах, на майданчиках та дорогах, які запланували на поточний рік.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую