ye-logo.v1.2
25 Травня, 2019

«Таємний клієнт»: хмельничани можуть допомогти покращити роботу сервісних центрів МВС

Наталя ГАРМАТЮК Суспільство 1141
Клієнти можуть вказати на недоліки надання послуг у сервісних центрів
Клієнти можуть вказати на недоліки надання послуг у сервісних центрів. Фото: з архіву

Скориставшись послугами клієнт може залишити онлайн-відгук.

У всіх територіальних сервісних центрах МВС нового зразка запроваджується проект «Таємний клієнт», створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Як повідмовляють у регіональному сервісному центрі МВС, мешканці Хмельниччини мають можливість скористатись проектом вже від сьогодні, 20 лютого.

«Завдяки сервісу громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування громадян. Мета проекту - подивитися на роботу сервісних центрів МВС очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та удосконалювати стандарти надання державного сервісу», - йдеться у повідомленні.

Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, наприклад, з реєстрації транспортного засобу або отримання посвідчення водія. Потім потрібно детально ознайомитися з електронною анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, онлайн заповнити та надіслати її.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити роботу адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста – консультанта тощо. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

 

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Популярні новини

Останні оголошення

Останні фото та відео