ye-logo.v1.2

Електронні квитки у хмельницьких маршрутках: чому вони досі не запрацювали

Суспільство 3375
Наразі тривають перемовини з приватними перевізниками та компанією, яка обслуговує валідатори
Наразі тривають перемовини з приватними перевізниками та компанією, яка обслуговує валідатори. Фото: ілюстративне з архіву редакції

Для безготівкового розрахунку автобусний транспорт спершу необхідно обладнати валідаторами.

Хмельницький з липня перейшов виключно на безготівковий розрахунок у тролейбусах. Наступним кроком має стати запровадження електронних квитків для оплати проїзду в маршрутках і великогабаритних автобусах. Для цього їх необхідно обладнати валідаторами. Хоча представники міської влади говорять про такі плани ще з минулого року, електронні квитки в громадському автотранспорті досі не запровадили. Кореспонденти сайту «Є» вирішили з’ясувати чому так сталося. За коментарем звернулися до очільника міського управління транспорту та зв’язку Юрія Смолінського.

За словами Юрія Смолінського, в маршрутках і великогабаритних автобусах оплату проїзду за допомогою електронних квитків ймовірно запровадять впродовж наступного року. Втім, конкретна дата чи навіть місяць — невідомі. Причиною стали деякі труднощі.

«Поки тривають перемовини з приватними перевізниками та оператором, тобто фінансовою компанією «Герц». З’ясовуємо, які валідатори встановлювати та як правильно організувати контроль за безготівковим розрахунком, — розповідає Юрій Іванович. — Для таких цілей у комунального підприємства «Електротранс» є служба контролю. Натомість приватний перевізник не зможе її створювати».

Тому посадовець вважає, що в громадському автотранспорті краще встановлювати валідатори, які видають паперові квитки. Це має спростити контроль приватних перевізників за оплатою проїзду. Крім того, валідатор повинен мати антивандальний захист, щоб людина не вивела його з ладу, випадково вдаривши сумкою. Але на цьому технічні питання не вичерпуються.

«У великогабаритному автобусі валідатор можна прикріпити до поручня, як це раніше зробили у тролейбусах. Більше питань викликає їх розміщення у маршрутках, адже у їхніх салонах менше вільного місця. Кілька варіантів розв’язання цієї проблеми нам вже надав «Герц». Нині продовжуємо опрацьовувати подібні технічні питання», — пояснив Юрій Смолінський.

Нагадаємо, запровадження електронних квитків у тролейбусах також проходило дещо повільніше, ніж планувалося. Наприклад, у березні заступник міського голови Микола Ваврищук анонсував, що електротранспорт перейде виключно на безготівковий розрахунок з 1 травня. Тоді ж Микола Ваврищук анонсував, що маршрутки й автобуси обладнають варіаторами до кінця цього року.

Однак через технічні проблеми перевести тролейбуси на безготівковий розрахунок вдалося лише з 1 липня. Натомість питання обладнання громадського автотранспорту досі не розв’язане.

До теми: Як школярам зекономити на поїздках тролейбусами: у Хмельницькому запустять нові проїзні

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення

Гаражі: продаж/оренда

  Так  Ні, дякую