ye-logo.v1.2

Як управляти собою та своїм часом: поради від експерта Олександра Лєдніка На правах реклами

Суспільство 2836
Тайм-менеджмент може допомогти вам підвищити продуктивність у всіх сферах життя
Тайм-менеджмент може допомогти вам підвищити продуктивність у всіх сферах життя. Фото: з особистого архіву Олександра Лєдніка

Що таке тайм-менеджмент? Це менеджмент, який диктує вам, як керувати своїм часом? Чи це просто техніки, що дозволяють працювати з максимальною продуктивністю?

У всіх нас одні й ті самі 24 години на добу. А те, наскільки ефективно ми їх використовуємо повністю залежить від нас. Як обрати вірну для себе техніку тайм-менеджменту розповів український експерт у сфері управління Олександр Вікторович Лєднік.

Що таке тайм-менеджмент: Олександр Лєднік пояснює світові тлумачення поняття

Люди взагалі схильні розглядати тайм-менеджмент, продуктивність та зайнятість як синоніми. Вважається, що для того, щоб досягти успіху в бізнесі та особистому житті, ми повинні постійно бути в русі — можливо навіть недосипати.

Тайм-менеджмент може допомогти вам підвищити продуктивність у всіх сферах життя. Але справа не тільки в тому, щоб втиснути в порядок дня якомога більше. Швидше йдеться про розуміння того, що потрібно робити, що ви хочете зробити і скільки часу займає кожне завдання

Це в корні не вірно. Управління часом - це про прийняття часу, а також про навички, методи та стратегії, які необхідні, щоб використати свій час на благо.

Олександр Лєднік про те, навіщо нам тайм-менеджмент

Навички тайм-менеджменту допоможуть збалансувати суперечливі вимоги до вашого часу. Вміння керувати цим безцінним ресурсом може допомогти:

  • Зняти напругу та знизити рівень стресу.
  • Максимізувати свої здобутки.
  • Відстежувати проміжні завдання, які необхідні для досягнення важливих цілей.
  • Ефективно організувати свою роботу.

Таємниці гарних навичок тайм-менеджменту від Олександра Лєдніка

Допомогти до кінця розібратися з тим, як ефективно управляти власним часом у сучасній інтерпретації, допоможуть наступні поради.

  • Оцінюйте час

Навичка хорошого тайм-менеджменту - це коли ви питаєте не тільки про те, що вам потрібно робити, а й скільки часу це займе. Як тільки ви почнете підраховувати не лише кількість завдань, а й час, який вони займуть, зможете управляти своїми зобов'язаннями та приймати більш обґрунтовані рішення.

  • Складайте тимчасові картки

Тимчасова картка - це модель вашого трудового тижня. Ви берете всі 168 годин на тижні, кожні 24 години на день і складаєте графік. У ньому вказується, коли ви прокидаєтеся і коли лягаєте спати. Все, що знаходиться між цими двома точками, – простір, з яким потрібно працювати.

  • Використовуйте метод ABC

Спочатку техніка ABC використовувалася для управління ланцюжком поставок і допомагала визначити, які дії приносять найбільшу віддачу від витрачених зусиль. Для тайм-менеджменту цю техніку застосовують, групуючи завдання за категоріями A, B і C. Так, кожна категорія має рівень пріоритету, а саме:

A = важливо та терміново;
B = важливе, але не терміново;
C = не важливо та не терміново.

Візьміть свій список справ та віднесіть кожне із завдань до відповідної категорії. Такий тайм-менеджмент – таблиця із трьох стовпців. Тепер у кожному стовпчику розставте пріоритети для кожного завдання. Наприклад, спочатку потрібно виконати завдання A1, потім A2 потім B1 тощо.

  • Визначайте час і результат за технікою Парето

Цю техніку іноді називають "принцип 80/20". Її автор Парето описує будь-яке явище так: 20% людей виробляють 80% результатів, тоді як інші 80% людей тільки говорять про результати і судять про дії інших. Цей підхід трансформувався у відповідну техніку – зробити 80% результатів за 20% свого часу.

Ви можете застосовувати цю техніку в особистому житті або при командній команді. Для цього подумайте, які дії чи процеси дають вам найбільші результати. Вони повинні стати основою ваших зусиль.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую