Гаряча тема:
- Війна
Як управляти собою та своїм часом: поради від експерта Олександра Лєдніка
Що таке тайм-менеджмент? Це менеджмент, який диктує вам, як керувати своїм часом? Чи це просто техніки, що дозволяють працювати з максимальною продуктивністю?
У всіх нас одні й ті самі 24 години на добу. А те, наскільки ефективно ми їх використовуємо повністю залежить від нас. Як обрати вірну для себе техніку тайм-менеджменту розповів український експерт у сфері управління Олександр Вікторович Лєднік.
Що таке тайм-менеджмент: Олександр Лєднік пояснює світові тлумачення поняття
Люди взагалі схильні розглядати тайм-менеджмент, продуктивність та зайнятість як синоніми. Вважається, що для того, щоб досягти успіху в бізнесі та особистому житті, ми повинні постійно бути в русі — можливо навіть недосипати.
Тайм-менеджмент може допомогти вам підвищити продуктивність у всіх сферах життя. Але справа не тільки в тому, щоб втиснути в порядок дня якомога більше. Швидше йдеться про розуміння того, що потрібно робити, що ви хочете зробити і скільки часу займає кожне завдання
Це в корні не вірно. Управління часом - це про прийняття часу, а також про навички, методи та стратегії, які необхідні, щоб використати свій час на благо.
Олександр Лєднік про те, навіщо нам тайм-менеджмент
Навички тайм-менеджменту допоможуть збалансувати суперечливі вимоги до вашого часу. Вміння керувати цим безцінним ресурсом може допомогти:
- Зняти напругу та знизити рівень стресу.
- Максимізувати свої здобутки.
- Відстежувати проміжні завдання, які необхідні для досягнення важливих цілей.
- Ефективно організувати свою роботу.
Таємниці гарних навичок тайм-менеджменту від Олександра Лєдніка
Допомогти до кінця розібратися з тим, як ефективно управляти власним часом у сучасній інтерпретації, допоможуть наступні поради.
- Оцінюйте час
Навичка хорошого тайм-менеджменту - це коли ви питаєте не тільки про те, що вам потрібно робити, а й скільки часу це займе. Як тільки ви почнете підраховувати не лише кількість завдань, а й час, який вони займуть, зможете управляти своїми зобов'язаннями та приймати більш обґрунтовані рішення.
- Складайте тимчасові картки
Тимчасова картка - це модель вашого трудового тижня. Ви берете всі 168 годин на тижні, кожні 24 години на день і складаєте графік. У ньому вказується, коли ви прокидаєтеся і коли лягаєте спати. Все, що знаходиться між цими двома точками, – простір, з яким потрібно працювати.
- Використовуйте метод ABC
Спочатку техніка ABC використовувалася для управління ланцюжком поставок і допомагала визначити, які дії приносять найбільшу віддачу від витрачених зусиль. Для тайм-менеджменту цю техніку застосовують, групуючи завдання за категоріями A, B і C. Так, кожна категорія має рівень пріоритету, а саме:
A = важливо та терміново;
B = важливе, але не терміново;
C = не важливо та не терміново.
Візьміть свій список справ та віднесіть кожне із завдань до відповідної категорії. Такий тайм-менеджмент – таблиця із трьох стовпців. Тепер у кожному стовпчику розставте пріоритети для кожного завдання. Наприклад, спочатку потрібно виконати завдання A1, потім A2 потім B1 тощо.
- Визначайте час і результат за технікою Парето
Цю техніку іноді називають "принцип 80/20". Її автор Парето описує будь-яке явище так: 20% людей виробляють 80% результатів, тоді як інші 80% людей тільки говорять про результати і судять про дії інших. Цей підхід трансформувався у відповідну техніку – зробити 80% результатів за 20% свого часу.
Ви можете застосовувати цю техніку в особистому житті або при командній команді. Для цього подумайте, які дії чи процеси дають вам найбільші результати. Вони повинні стати основою ваших зусиль.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: