ye-logo.v1.2

Фортуна любить азартних

Суспільство 4553

Журналіст «Хмельницької народної газети «Є» поспілкувався з хмельничанами, яким вдалося спіймати удачу за хвіст і дізнався, як стати везунчиком

Дайте долі шанс, і вона вас озолотить
«Раніше я ніколи не брав участь у жодних акціях, – розповідає новоспечений власник мобільного телефону від чіпсів «Лейс» Юрій. – Хіба що син якось збирав кришечки від «Кока-Коли», аби поміняти їх на гарантований кухоль. Дві чи три йому не вистачало, і дружина навіть навмисно докупила ще кілька пляшок напою. Наш син мало не плакав, коли прийшов із тими кришечками у пункт обміну, а йому сказали, що подарунки вже закінчилися…».
Мобільний телефон дістався Юрію несподівано. В обідню перерву чоловік купив пачку чіпсів, і доки колега підсміювалася над його діями, відправив есесмескою код, який знайшов усередині пачки. За півгодини отримав відповідь: «Вітаємо! Ви виграли мобільний телефон». «Спершу, не вірячи власним очам, я сам двічі прочитав написане, – пригадує Юрій. – Потім зачитав це колезі. Разом ми зайшли в Інтернет і почали шукати інформацію про мій виграш на сайті. Згодом подзвонив представник компанії, і ми домовилися, де я зможу забрати телефон. За тиждень я вже тримав його у руках і давав інтерв’ю на радіо. Мобільний телефон подарував дружині. Я їй до останнього моменту не зізнавався, що саме виграв, аби не вийшло як із синовим кухлем».
Ще одна хмельничанка, яка не побажала називати свого імені, придбавши цукерки «Бонжур», знайшла всередині коробки «подорож на двох до Чорногорії». За словами жінки, вона, на жаль, не мала можливості вирушити на відпочинок за кордон, тому тур презентувала на ювілей своєму двоюрідному братові. І саме зараз Олександр зі своєю дружиною ніжаться під лагідним сонцем на котромусь із пляжів Чорногорії.
А ось пані Надія з Хмельницького, здійснивши в супермаркеті «Фуршет» одноразову покупку на кругленьку суму, прийшла на розіграш призів і – виграла мікрохвильовку. «Мама у мене везуча, – каже донька пані Надії – Альона, – хоча до того вона вигравала лише шарфики, косметички і мило…».
Приватний підприємець Юрій, ще будучи студентом, виграв музичний центр попередньо, взагалі нічого не купуючи для цього. «На День міста ми з друзями пішли на стадіон, – пригадує молодий чоловік. – Там був якийсь безкоштовний концерт зірок української естради. Біля входу промоутер роздавала усім бажаючим листівки, які потім брали участь у розіграші. Дівчина виявилася моєю знайомою і дала мені одразу п’ятнадцять листівок. П’ять із них я залишив собі, а ще по п’ять дав двом подругам. Під час розіграшу подарунків, коли кульки з номерами крутилися у барабані, розклавши листівки віялом, ми сиділи на трибунах і звіряли номери, що звучали, зі своїми. Коли я побачив, що моя середня листівка – виграшна – закричав від радості. Доки спускався з трибун –всі вітали мене, плескали по плечах і потискали руку».
Не встигли забули читачі «Проскурівського» телеграфу і шістнадцятирічну Наталю Почуприн. Два місяці тому дівчина стала переможницею акції «Одягнись до літа», яку проводив наш журнал. Серед майже трьох тисяч модниць, які взяли участь у розіграші, удача посміхнулася саме їй! На суму 2400 гривень у перший день червня Наталя поповнила свій гардероб модним одягом, взуттям та аксесуарами з найпрестижніших магазинів міста. «А коли у вас буде наступна акція? – таким запитанням наша переможниця закінчувала свій зоряний шопінг, додаючи, – Ми знову гратимемо усією сім’єю».
Ті, що гребуть подарунки лопатою…
На відміну від щасливчиків, котрим дістаються цінні виграші лише раз у житті, та й то – з милосердя фортуни, є люди, котрі акціями живуть. Один із них хмельничанин Андрій. Він знає про можливість виграти якийсь подарунок майже все. Його квартира заставлена коробками з презентами від найрізноманітніших фірм. Молодий чоловік примудрявся майже щоденно вигравати подарунки від сигаретної компанії, не палячи цигарок.
«Девять років тому, коли мені було дев’ятнадцять – пригадує Андрій, – я працював у спеціалізованому магазині з продажу алкоголю. Відкорковував людям пиво, а кришечки відкладав убік, аби згодом обміняти їх на обіцяні подарунки. Так у мене з’явився мій пивний «першачок» – кухоль від «Львівського 1715». І не якийсь там звичайний, а керамічний, на довгій ніжці».
Андрієві друзі часу даремно також не гають. З його легкої руки хлопці і дівчата один за одним почали втягуватися у «систему».
«На акції нас з дружиною кілька років тому «підсадив» Андрій, – розповідає хмельничанин Євген. – Ми також не палили, але блоками купували сигарети, витягаючи з них коди для відправки. У тій першій в нашому житті акції ми отримали дві флешки, колонки до комп’ютера, передплати на чоловічий і жіночий журнали, кілька футболок та килимків для комп’ютерних мишок. Сигарети потім продали за символічну ціну друзям-курцям, а подарунки досі служать нашій сім’ї вірою і правдою».
Як не купитися на календарик

Кожному із нас доводилося відчувати на собі надмірну увагу з боку консультантів у магазинах. Вони заливаються солов’ями, вихваляючи усі переваги пропонованого товару. І якщо ви наберете його на певну суму, запевняють вони, то гарантовано вийдете із супермаркету з подарунком. Хто ж не любить подарунків! І ви докуповуєте все, що потрібно, і не дуже, заінтриговані можливим презентом (його, до речі, не забули покрутити перед вашими очима, мовляв, не треба нічого нікуди відправляти, ні штрих-коди, ні есемески: лише тут і просто зараз ви можете отримати цей чудовий супер-приз).
«Найчастіше промоутерам ще до початку акції відомо, який приз «заховано» під якою карткою, – по секрету розповіла нам одна з дівчат-промоутерів. – У першу чергу, ми роздаємо маленькі подарунки з символікою компанії (ручки, наклейки, календарики, запальнички), а картки зі справді дорогими презентами (рюкзаки, великі іграшки, посуд) відкладаємо «на потім». Не солідно ж буде, якщо люди позабирають усі вартісні речі, а ми стоятимемо лише з брелоками, закликаючи покупців робити покупки на великі суми грошей».
Навіть, якщо вам пропонують стерти захисне покриття на скретч-картці, де, здається, зовсім нічого не видно, величезна ймовірність того, що картки з футболками-блайзерами-сумками уже відібрані. Іноді напис, який не помітно при магазинному освітленні, можна прочитати вдома під світлом настільної лампи. Трапляються й точні математичні розрахунки. Приміром, у пачці з десяти скретч-карток – перша і остання – з гарним виграшем, решта вісім – календарики.
Інтернет-форуми «кишать» інформацію про «кидалово» з боку організаторів акцій. Одні скаржаться, що отримавши есемеску, «ви виграли 100 гривень» – так більше нічого й не побачили; інші скаржаться на те, що так і не дочекалися футболок, парасольок і косметичок… Треті нарікають на самі подарунки. «Минулого тижня накупили в «Епіцентрі» товарів на 425 гривень, – розповідає хмельничанка Катерина. – Нам дали чек і запросили на безпрограшну лотерею, яка мала відбутися наступного дня. Батько, ніби відчував, жартував: «Дзвоніть, в разі чого, я приїду і допоможу!». Ми витягнули скречт-картку, стерли покриття і дізналися, що виграли… маленький магніт на холодильник. А як тим людям, що приїхали спеціально на «безпрограшну акцію» (!) з райцентрів і сіл?!»
Щодо призів, виміняних за кришечки від будь яких слабоалкогольних і безалкогольних напоїв, то найчастіше щасливими власниками величезної кількості футболок-кухлів-сумок стають бармени та офіціанти, а також… безпритульні. Останні, довідавшись про акцію і місце обміну, збирають кришечки на смітниках. Працівники закладів громадського харчування – просто на робочому місці. Кожному доводилися бачити, як відкоркувавши замовлену клієнтом пляшку, бармен дзвінко відправляє кришечку з-під неї начебто на смітник. За кілька людних вечорів на роботі нескладно назбирати потрібну кількість доказів, обмінявши їх на десяток-другий подарунків. Навіть якщо організатори встановлюють обмеження по кількості призів, виданих в одні руки, не важко піти, і за п'ятнадцять хвилин завітати до пункту обміну знову – за черговою порцією презентів. Або за символічну плату доручити цю місію другові. Якщо ви, все ж таки, вирішили «мінятися», пам’ятайте: дуже часто призів не вистачає до кінця акції.
Що можна виграти у Хмельницькому
Про це ви довідаєтеся, зайшовши та зареєструвавшись на сайті http://prizolov.in.ua/. На ньому зібрано безліч інформації про всілякі конкурси, акції, квести та заходи, які дають реальну можливість щось виграти і не лише у нашому місті, але й в Україні. Окрім того, на цьому сайті безліч форумів на найрізноманітнішу тематику, де обговорюються усі актуальні та, здавалося б, не дуже суттєві проблеми, з якими стикаються мисливці за призами. Тут дадуть конкретно пораду і поділяться власним досвідом. А ще на сайті можна купити щось-таке, про що ви дано мріяли, але з якихось причин не виграли. А можна і навпаки – продати непотрібні подарунки, або обміняти їх на щось інше.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую