ye-logo.v1.2

Коли запрацює «Київстар»: що відомо (оновлюється)

Суспільство 6856
Проблеми зі зв
Проблеми зі зв'язком для абонентів оператора «Київстар» тривають досі. Фото: з архіву

Масштабний технічний збій у мережі досі триває.

Сьогодні, 12 грудня, зранку в багатьох абонентів мобільного оператора «Київстар» зник зв'язок. Як повідомили на фейсбук-сторінці компанії, сьогодні в мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.

Оновлено станом на 21:30: У компанії «Київстар» повідомили, що наразі спеціалісти компанії частково відновили роботу послуг фіксованого зв`язку. "Зараз спеціалісти компанії працюють над відновленням інших послуг і зроблять все можливе, аби остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року. Відновлення сервісів може відбуватись поступово, про що ми повідомлятимемо додатково", - зазначили в компанії.

Оновлено станом на 15:42: Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на оператора мобільного зв'язку «Київстар». Про це повідомляє Громадське з посиланням на пресслужбу СБУ. Провадження відкрили одразу за вісьмома статтями Кримінального кодексу України. Одна з версій, яку наразі досліджують слідчі СБУ, - за цією хакерською атакою можуть стояти спецслужби рф.

Оновлено станом на 14:06: генеральний директор компанії "Київстар" Олександр Комаров заявив, поки що терміни відновлення сервісів зв'язку остаточно не зрозумілі.

Проблеми зі зв'язком для абонентів оператора «Київстар» досі спостерігаються в країні. Станом на 12.30 12 грудня точно не відомо, коли відновиться зв'язок.

Утім, за інформацією видання «NV» з посиланням на віце-прем'єр-міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, проблеми зі зв'язком можуть бути усунуті протягом кількох годин.

«Завершилася нарада з приводу "Київстару". Сподіваюсь, що за декілька годин все відновиться», - сказав Кубраков.

Тим часом у Мінцифри пояснили, чому після збою у роботі "Київстару" не працює національний роумінг. Як пише Громадське з посиланням на пресслужбу Мінцифри, нацроумінг не працює через те, що мережа «Київстару» не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою.

Нагадаємо, сьогодні, 12 грудня, зранку в багатьох абонентів мобільного оператора «Київстар» зник зв'язок. Як повідомили на фейсбук-сторінці компанії, сьогодні в мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.

Наразі (станом на 12.47) в компанії «Київстар» повідомили, що согодні вранці вони стали мішенню потужної хакерської атаки.

«Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги: мобільного зв'язку, доступу в інтернет», - зазначили в компанії.

Над усуненням наслідків хакерської атаки наразі працюють. І запевняють, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані.

Про що варто пам'ятати

Додамо, що збій в «Київстарі» призвів до того, що абоненти оператора не мають мобільного та інтернет-зв'язку. Це означає, що не працюють і номери держустанов з картками «Київстару». Також можуть не працювати деякі банківські термінали та можуть бути проблеми з оплатою проїзду в громадському транспорті через валідатор.

Що робити, якщо немає мобільного зв'язку?

У МВС зазначили, якщо вам потрібна термінова допомога - зв'язатися з рідними або викликати екстрені служби – зверніться до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини.

«Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У Пунктах Незламності, розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi», - запевняють в МВС.

Основною альтернативою мобільному зв'язку є стаціонарні телефони. Якщо вони недоступні, то можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери працюють за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови підключення до Wi-Fi.

На випадок, якщо в кризовій ситуації ні у вас, ні у ваших близьких не буде жодних технічних засобів зв'язку, потрібно попередньо чітко домовитись про місце та час зустрічі, радять в Державній службі з надзвичайних ситуацій.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую