ye-logo.v1.2

«Хмельницькобленерго» об'єднує РЕМи: що це означає для споживачів

Суспільство 6806
Особові рахунки споживачів не змінюються
Особові рахунки споживачів не змінюються. Фото: ілюстративне telegraf.com.ua

Замість 19-ти РЕМів, які були до цього на Хмельниччині, тепер стане 6.

В акціонерному товаристі «Хмельницькобленерго» заявили про об'єднання районів електромереж: замість 19-ти їх стане 6. Що це означає та як це вплине на споживачів – розповіли у пресслужбі товариства.

Як повідомили в «Хмельницькобленерго», наразі здійснено об'єднання районів електромереж та замість 19-ти РЕМів створено 6:

- Шепетівський РЕМ, до якого ввійшли Славутський, Ізяславський, Шепетівський та Полонський райони електромереж.
- Старокостянтинівський РЕМ, до якого ввійшли Теофіпольський, Красилівський, Старосинявський, Старокостянтинівський райони електромереж.
- Хмельницький РЕМ, до якого ввійшли Ярмолинецький та Хмельницький міський РЕМ.
- Летичівський РЕМ, до якого ввійшли Летичівський, Деражнянський та Віньковецький райони електромереж.
- Городоцький РЕМ, до якого ввійшли Волочиський, Городоцький та Чемеровецький райони електромереж.
- Кам'янець-Подільський РЕМ, до якого ввійшли Новоушицький, Дунаєвецький та Кам'янець-Подільський РЕМ.

За словами технічного директора АТ «Хмельницькобленерго» Олексія Філіпчука, це зробили задля оптимізації процесів, поліпшення рівня керованості підрозділів, удосконалення послуг, які надаються товариством. Він додає, що якихось труднощів об'єднання РЕМ не створить: «Особові рахунки споживачів не змінюються. В районних центрах так і залишаються майданчики для взаємодії із споживачами. Тобто, якогось негативного впливу на взаємодію із споживачами наші внутрішні організаційні зміни не матимуть».

Утім, важливо знати: під час відключення світла у розділі «Актуальні відключення» споживачу потрібно буде обирати об'єднаний РЕМ.

Отож, що треба знати споживачеві:

• Відтепер на сайті Товариства у розділі «Актуальні відключення» споживачу потрібно буде обирати об'єднаний РЕМ.

• Особові рахунки споживачів не змінюються.

• В колишніх районних центрах залишаються майданчики для взаємодії зі споживачами та забезпечення надання послуг.

• Споживач зможе звертатись у той самий офіс, куди він звертався раніше для отримання консультацій та послуг.

• Ідентифікація споживача при дзвінку до кол-центру не змінилась.

• Передача показників здійснюється на тих самих сервісах, що й раніше: sms-показ, чат-боти, Особистий кабінет споживача енергоресурсів.

Телефони цілодобового кол-центру не змінилися: (067) 250-50-62, (066) 650-50-62, 0 800 50-50-620, (0382) 75-52-00.

Читайте також: У Хмельницькому розпочався запис на продуктові набори малозабезпеченим: як зареєструватися

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую