ye-logo.v1.2

“Укрзалізниця” хоче відмінити частину потягів та продавати квитки по новому

Суспільство 3930

В Інтернеті з’явилася інформація про те, що «Укрзалізниця» планує скоротити кількість потягів. Зокрема, нічного потягу “Кам'янець-Подільський-Київ”. А ще з 1 листопада змінити процедуру продажів квитків

Керівництво “Укрзалізниці” планує скоротити 30 нічних маршрутів. Джерела підприємства повідомляють, що подібне нововведення викликане прагненням позбутися маршрутів, які погано заповнюються та максимально зменшити тривалі нічні перевезення пасажирів.
В Київ вночі не поїдеш?
Як повідомляють українські засоби масової інформації, серед потягів, які можуть бути скорочені вже наступного року є й ті, що курсують Хмельниччиною, зокрема N623/624 Київ—Кам'янець-Подільський. Він прибуває до столиці о 7.31 ранку. Джерела в “Укразалізниці” запевняють, що наразі мова про остаточне скасування цих маршрутів поки не ведеться. Цілком можливо, що їх збережуть для пікових сезонів перевезення пасажирів. Але й не приховують, що нині у пасажирських перевезеннях робиться ставка на денні маршрути. Проте, можливу відміну нічних потягів вже активно почали обговорювати на місцевому рівні. Зокрема, на останній зустрічі з представниками місцевих ЗМІ, мер Кам'янця-Подільського Михайло Сімашкевич заявив, що вже підготовлено відповідний лист-прохання, щоб зберегти маршрут, бо ж проблема транспортного сполучення і без того є гострою для Кам’янця, який позиціонує себе як туристична Мекка не лише Хмельниччини, а й України. Також міський голова пообіцяв особисто поїхати в Міністерство транспорту та зв’язку, щоб вирішити це питання. Хоча й додав, що від нього мало що залежить і все вирішується у вищих ешелонах влади.
Між іншим, перехід на швидкісні пасажирські перевезення схвалили у Всеукраїнській асоціації туристичних операторів. На думку експертів, пасажиру буде комфортніше їхати в сучасній електричці чотири години, ніж у старому вагоні цілу ніч. На думку голови асоціації це підвищать туристичну привабливість України. Але, як це відобразиться на Кам'янці, де київський маршрут N623/624 є одним із двох існуючих не відомо?
До речі, як повідомляє видання “Комерсант”, у Центрі політичного і економічного аналізу схвальних відгуків “Всеукраїнської асоціації туристичних операторів”, за словами експертів центру, новий графік руху поїздів погіршить мобільність пасажирів: люди звикли переміщатися нічними потягами, щоб прибувати в пункт призначення вранці і вирішувати свої питання. Такої думки дотримуються й самі пасажири, які вже встигли заповнити Інтернет негативними відгуками щодо нововведення.
А до Москви - з пересадками
А між тим, на сайті міської ради Красилова з'явилася інформація, що з наступного місяця не можна буде без пересадок добратися залізничним транспортом до Москви з Красилова та Старокостянтинова. З 1 листопада “Укрзалізниця” повинна відмінити курсування потягу №617/618 Хмельницький-Київ, у складі якого були вагони до російської столиці. Хоча з обласного центру московські вагони не виїдуть вже 31 жовтня. Натомість пасажирам цих залізничних станції з наступного місяця буде запропоновано додаткову пару дизель-потяга підвищеного комфорту Хмельницький-Вінниця. Рейковий автобус курсуватиме не раз, а двічі на день до суднього обласного центру. Змінюється графік руху дизель-поїзда підвищеного комфорту і в напрямку Шепетівки. Він виїжджатиме не з Гречан, як раніше, а з центрального залізничного вокзалу у більш зручні для пасажирів години. Раз на тиждень цей потяг курсуватиме лише до Старокостянтинова. Отож, поки до Києва можна буде добратися без пересадок вночі кам'янець-подільським поїздом.

У вагони згідно черги
Ще один крок, який планує “Укрзалізниця” зробити вже з 1 листопада - ввести повагонний продаж квитків на потяги в залежності від їх заповнення. За повідомленням монополіста, залізниця реалізовуватиме місця, починаючи з одного вагону кожного типу. Продаж квитків у наступний вагон подібного типу здійснюватиметься лише за умови, що у попередньому залишилося менше дев'яти місць. Як йдеться у повідомленні, незаповнені вагони будуть відчіплюватися та використовуватимуться потягами з найбільшим попитом. На думку залізничників, це дозволить рівномірно заповнювати вагони та зробить потяги мобільнішими.

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення

Робота для вас

  Так  Ні, дякую