ye-logo.v1.2

Компанія ВОЛЯ відкрила у Хмельницькому call-центр світового рівня На правах реклами

Суспільство 4511
ВОЛЯ забезпечить роботою понад 300 хмельничан
ВОЛЯ забезпечить роботою понад 300 хмельничан

Це дозволить покращити стандарти сервісу і максимально пришвидшити вирішення питань.

У Хмельницькому компанія ВОЛЯ презентувала власний флагманський call-центр світового рівня, обсяг інвестицій в який склав понад мільйон доларів. Сall-центр із кращими інноваційними рішеннями дасть роботу 300 хмельничанам та обслуговуваме клієнтів з усієї країни.

Як говорить генеральний директор компанії ВОЛЯ Джордж Жембері, call-центр у Хмельницькому – це стратегічно важливий проект, адже якість послуг і обслуговування є вирішальним для абонента. Він переконаний, що компанія досягне найвищих показників за рівнями задоволеності абонентів і операційної ефективності роботи.

«У call-центр інвестували вже понад мільйон доларів. Ми обрали Хмельницький, бо віримо в його перспективи. ВОЛЯ– лідер цифрових технологій та розваг, а не кабельний оператор. Ми підтверджуємо це запуском інноваційних технологій і продуктів. Мінімум кожен другий наш клієнт використовує дві послуги», - говорить Джордж Жембері.

За словами міського голови Олександра Симчишина, Хмельницький зацікавлений у створенні нових робочих місць. Завдяки ВОЛІ 300 мешканців міста зможуть працевлаштуватися і отримувати гідну заробітну плату. Компанія може стати прикладом соціально-відповідального бізнесу в Хмельницькому.

«Для міста Хмельницького це позитивний досвід, по-перше, через інвестиції у місто, по-друге, - створення 300 робочих місць. Середня зарплата вища ніж по Хмельницькому. Це флагманський call-центр в Україні, тому є і популяризація міста. Звичайно, ми співпрацюємо ВОЛЕЮ і далі будемо реалізовувати спільні проекти», - зазначив Олександр Симчишин.

Сall-центр компанії ВОЛЯ повністю відповідає міжнародним стандартам: кімнати для тренінгів та відпочинку, сучасне обладнання, інноваційний дизайн, інтер’єр у корпоративних кольорах. Голова правління компанії ВОЛЯ П’єр Данон зауважує: call-центр – зразок світового рівня.

«Не дивлячись на всі події в Україні, ми продовжуємо інвестувати в технології, аби створити для наших клієнтів найкращі продукти. Ми також інвестуємо в сервіс. Нам щастить, бо в Україні багато людей, здатних надавати професійне якісне обслуговування. Ми відкрили call-центр у Хмельницькому, і мешканці міста чудово справляються з роботою», - говорить голова правління компанії ВОЛЯ П’єр Данон.

Гендиректор ВОЛІ Джордж Жембері каже, що call-центр у Хмельницькому – це стратегічно важливий проект

Також найближчим часом ВОЛЯ планує впроваджувати в call-центрі програмне забезпечення від світового лідера індустрії, яке дозволить суттєво поліпшити швидкість обробки абонентських звернень. Тож інвестування в його розвиток продовжиться.

Міський голова переконаний, що ВОЛЯ стане зразком соціально відповідального бізнесу

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую