clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt
У розділі "Народний Кореспондент" (НарКор) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
2 Грудня 2015 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 540

26 листопада Парламент прийняв розроблений Міністерством юстиції пакет законів із децентралізації.
Парлементарії в другому читанні ухвалили розроблений пакет законів, які забезпечують передачу функцій з реєстрації майна та нерухомості місцевій владі, нотаріусам та іншим акредитованим суб’єктам.
Цими законами вводиться дуже багато новацій, які передбачають повну відмову Мін’юсту від функцій реєстрації, передачу повноважень на місця, запровадження електронних сервісів і, найголовніше, створення конкуренції в сфері реєстрації.

Законопроектами, зокрема передбачається:
1. передача функцій з державної реєстрації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у тому числі об'єднаних територіальних громад), місцевим держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб’єктам;
2. здійснити перерозподіл надходжень державного та місцевих бюджетів;
3. уніфікація процедур державної реєстрації нерухомості та бізнесу;
4. запровадження принципу екстериторіальності у межах області;
5. запровадження можливості подачі електронних документів для проведення реєстраційних дій у сфері нерухомості усіма суб’єктами;
6. скорочення переліку документів, що подаються для державної реєстрації нерухомості та бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);
7. запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів;
8. запровадження відповідальності субʼєктів державної реєстрації за порушення у сфері державної реєстрації прав;
9. запровадження нової системи розрахунку розмірів адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу:
– кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться виконавчими органами сільських, селищних та міських рад надходитимуть до відповідних місцевих бюджетів;
– кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться державними адміністраціями надходитимуть до Державного бюджету України;
– кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться нотаріусами та акредитованими суб'єктами, у розмірі 40% надходитимуть до Державного бюджету України.

СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ ДЛЯ НАБЛИЖЕННЯ АДМІНПОСЛУГ ДО ЛЮДЕЙ

Запровадження електронних сервісів. Завдяки даній новації українці сидячи за комп’ютером з Інтернетом вже можуть отримати чимало послуг на порталі Мін’юсту за адресою https://minjust.gov.ua/ua/services.
Зокрема, можна отримати відомості із:
 Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців,
 Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,
 Державного реєстру актів цивільного стану,
 Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство,
 Системи електронної звітності арбітражних керуючих,
 Електронного суду.
Так само, забезпечено можливість подачі документів для реєстрації бізнесу та прав на нерухомість, оплати вказаних послуг з використанням платіжних систем.
Послуга подачі заяв в електронній формі та запису на відвідування ДРАЦС дає можливість вільно обирати зручний для відвідування ДРАЦС час.
Система електронних торгів арештованим майном стартувала 1 травня 2014 року.
Переваги:
 прозорість та відкритість торгів арештованим майном
 відсутність корупційних складових.
Запроваджено обмін документами в електронній формі між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та інформаційними системами Пенсійного фонду, Державної служби статистики та Державної фіскальної служби.
Обмін інформацією та документами в електронній формі звільняє громадян від необхідності звертатися до кількох інстанцій і знижує ризик виникнення корупційних проявів.
Запроваджено Електронний реєстр апостилів
Перевагами Електронного реєстру апостилів є:
 доступність послуг з проставлення апостиля;
 оплата послуг з використання платіжних систем;
 перевірка виданого апостилю у будь якій точці світу за використання Інтернету;
 відсутність корупційних складових та черг.

Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 02.12.2016
купівля
продаж
Міжбанк
$
25.7
25.8
27.23
27.34
0.4
0.4

Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31