ye-logo.v1.2
17 Листопада, 2019

На правах реклами У Хмельницькому вперше пройшов освітній проєкт «ПриватБанку» для місцевого бізнесу

На правах реклами— На правах реклами Економіка 1377
Нині є багато бізнес-книг, але найефективнішим способом для підприємця отримати нові знання є подібні тренінги, — Юрій Браніцький
Нині є багато бізнес-книг, але найефективнішим способом для підприємця отримати нові знання є подібні тренінги, — Юрій Браніцький. Фото: автора

Яка стратегія ведення бізнесу найуспішніша — розповіли на хмельницькому «Бізнес-інкубаторі».

Сьогодні, 9 серпня, представники малого та середнього бізнесу Хмельницького змогли впродовж кількох годин отримати практичну інформацію для розвитку власної справи. З ними корисним досвідом безкоштовно поділилися одні з найкращих бізнес-тренерів країни завдяки освітньому проєкту «Бізнес-інкубатор», організованого «ПриватБанком» та платіжною системою «Маstercard».

Проєкт «Бізнес-інкубатор» — досить нова програма, але побувала майже у всіх обласних центрах України. В Хмельницькому тренінг для представників бізнесу проводиться вперше. Практичними знаннями з підприємцями поділилися бізнес-тренер «Getmanchuk Group» Євген Гетманчук та бізнес-тренер «Бізнес Тайм Україна» Світлана Бережна.

За словами директора Південно-Західного регіонального управління «ПриватБанку» Юрія Браніцького, «Бізнес-інкубатор» найперше спрямований на молодих підприємців, які лише розпочинають власну справу. Також ця освітня програма корисна й для досвідчених представників бізнесу.

«Нині є багато бізнес-книг, але найефективнішим способом для підприємця отримати нові знання є подібні тренінги. Нам важливо дати підприємцям знання, які допоможуть їм відкрити власні компанії і розвивати їх навіть в умовах кризи, — розповідає Юрій Браніцький. — Паралельно для підтримки малого й середнього бізнесу запровадили спеціальну програму «КУБ» — кредитування українського бізнесу».

На тренінг завітали молоді підприємці та досвідчені бізнесмени.

Директор підприємства «Імаго-Україна» Володимир Федоченко займається розрізанням та продажем паперу. На «Бізнес-інкубатор» прийшов у пошуках нових знань.

«Подібні тренінги допомагають знайти ідеї для пошуку нових ринків, нових моделей управління персоналом, оптимізації виробництва », — поділився бізнесмен.

Під час першої частини тренінгу Світлана Бережна розповіла, що для будь-якого бізнесу необхідна стратегія, якщо для досягнення його цілей бракує ресурсів. Практика показує, що ресурсів завжди не вистачає навіть для потужних корпорацій. Тому існує три стратегії ведення бізнесу: інноваційне лідерство, операційне лідерство та близькість до клієнтів.

Перша передбачає впровадження інноваційних інженерних рішень для власної продукції, створення нових товарів, яких раніше не було на ринку. Її слабка сторона — великі фінансові витрати. Операційне лідерство ґрунтується на оптимізації бізнес-процесів.

«Існує три стратегії ведення бізнесу: інноваційне лідерство, операційне лідерство та близькість до клієнтів», — Світлана Бережна.

«Ця модель досить ефективна. Її часто обирають підприємці, які хочуть спочатку вкласти багато зусиль, а далі — лише пожинати плоди. Втім її не всі вміють використовувати, — розповідає Світлана Бережна. — Проте найкраща стратегія, яку в Україні майже ніхто серед підприємців не застосовує на практиці, — близькість до клієнтів. Вона передбачає створення сервісів для клієнтів, які підвищують цінність ваших товарів або послуг».

Далі Євген Гетманчук поділився секретами використання методики «аджайл» для виведення бізнесу на вищий рівень.
«Ця методика допомагає зробити бізнес більш гнучким, а співробітникам розкрити власні ділові якості. Це важливо, адже навіть на власному досвіді побачив, що багато проблем виникає через неправильний розподіл сфер відповідальності», — наголосив бізнес-тренер.

Дізнатися, де і коли має відбутися наступний тренінг можна сайті проєкту «Бізнес-інкубатор».

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую