ye-logo.v1.2

Про ефект бойкоту

Євромайдан 3884

Бойкот товарів "регіоналів" може дати зниження цін на товари по всій Україні

Чи може бути дієвим бойкот бізнесу "регіоналів"? Усе залежить від згуртованості та наполегливості учасників бойкоту. Прикладом надзвичайно успішної акції стало бойкотування ізраїльтянами сирної продукції двох найбільших конгломератів - Tnuva і Strauss. У підсумку компанії-монополісти були змушені знизити ціни на 15 відсотків.

Бойкот англійських товарів став чи не найголовнішим аргументом, що схилив англійців до надання незалежності своїй найбільшій колонії – Індії.
Але це повинно вдарити, якщо бойкот стане щоденною і довготривалою акцією, а з часом, як то кажуть, другою звичкою патріотично налаштованих громадян.
Звісно, страждають працівники фірм за участю "регіонального" капіталу, але це "тріски", які неминуче летять під час вирубки "лісу". Зрештою, від бойкоту повинні виграти конкуренти, так що роботу можна бути знайти там. "Свій до свого по своє" - це дуже ефективно.
Одним з "побічних наслідків" може стати зниження цін – не лише на продукцію фірм з регіональним "окрасом", але й фірм-конкурентів.
Головна сила бойкоту в тому, що це цілком мирна акція, яка має "точковий" характер і б'є по гаманцю набагато сильніше, ніж податкова, пожежна чи санітарні служби. Нинішнє поширення соцмереж дозволяє організувати бойкот з мінімальними затратами коштів і часу. Окрім бойкоту великих торговельних мереж, не менш ефективними можуть стати подібні акції, скеровані проти співучо-регіональних митців, власників готелів і відпочинкових комплексів, футбольних клубів. Порожній концертний зал, порожні кафе на популярній автомобільній трасі ? все це може стати дуже ефективною профілактикою непевного стану душі.

Віктор Шевчук, Gazeta.ua

Джерело: Facebook

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую