Гаряча тема:
- Війна
Новини читачів
2 Лютого 2015
1498
ПриватБанк запропонував державним органам України безкоштовну систему електронного документообігу
ПриватБанк кинув виклик усталеній паперовій банківській культурі, у якій кожен чих реєструється на папері та
подорожує офісами в пошуках підписів і печаток. Сьогодні в банку працює 29 тисяч співробітників, обслуговується 14,6 мільйона індивідуальних і 334 тисячі корпоративних клієнтів. Ми економимо стільки паперу, що якщо роздрукувати документи за півтора року, їх вистачило б повністю огорнути лінію екватора Землі.
ПриватБанк впровадив електронний документообіг одним з перших у світі, ще в 2001 році, а в 2014 завершив заміну громіздких персональних комп’ютерів на планшети у відділеннях.
«У головному офісі ми відмовилися від паперових документів ще минулого сторіччя, – розказує Перший Заступник Голови Правління ПриватБанку Олег Гороховський. – Один з топ-менеджерів відмовився працювати з паперовими документами та доручив секретареві надсилати йому все на підпис електронною поштою. Не пройшло й півроку, як від підписання паперових документів відмовилися всі керівники і стартував проект створення нашого ПриватДока».
Ще в 2001 було розроблено та запущено власну систему електронного документообігу «ПриватДок», що значно збільшило операційну ефективність банку. У неї є значні переваги перед традиційним документообігом: швидке створення та узгодження документів; цілодобовий доступ до документів з будь-якої точки світу; простий і зручний інтерфейс і можливість контролювати виконання завдань.
Сервіс побудовано на базі хмарного рішення, що не потребує додаткових витрат на розвиток ІТ-інфраструктури. Єдина технічна вимога – наявність підключення до мережі Інтернет. Окрім цього, ми гарантуємо безпеку даних завдяки використанню електронного цифрового підпису та двофазної системи автентифікації. Сервіс пропонує резервне копіювання та шифрування даних. Зараз уже понад 900 компаній користуються ПриватДоком, тим самим значно підвищуючи свою продуктивність і скорочуючи витрати на канцтовари.
«Ми пропонуємо нашим державним органам допомогу у впровадженні електронного документообігу. Ми готові безкоштовно поділитися своїм ПЗ, допомогти в його встановленні на необхідні сервери, навчити персонал, налаштувати основні бізнес-процеси. Зараз, наприклад, ми обговорюємо впровадження електронного документообігу з колегами в НБУ. Саме впровадження системи забере не більше ніж тиждень», – говорить IТ-директор ПриватБанку Дмитро Дубілет.
Для довідки: за заявою УНІАН, Кабмін за місяць витрачає близько мільйона аркушів паперу, а в річних показниках витраченим папером можна було б викласти дорогу до Мадрида (3 700 км).
Коментарів - 0:
Популярні новини
Останні новини
Вимагала 300 доларів: на хабарі викрили голову військово-лікарської комісії на Хмельниччині 19 Квітня309
Рідним загиблих та безвісти зниклих захисників з Хмельниччини передали державні нагороди 19 Квітня949
Дерево впало на автівку: суд зобов'язав комунальників оплатити шкоду власнику «Мерседеса» 19 Квітня280
За Кубок області з футболу позмагаються вісім команд 19 Квітня395
Останні фото та відео
Курси валют на 19.04.2024
купівля
продаж
Міжбанк
$
39.66
39.68
€
42.23
42.24