clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail
У розділі "Новини читачів" (НарКор — Народний Кореспондент) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
10 Серпня 2018 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 93

Як туристу захистити свої права?

З настанням літа багато сімей вирушає на відпочинок. Тоді постає питання вибору туристичної компанії. Та, на жаль, не всі з них надають туристичні послуги належної якості, а отже не завжди відпочинок буває приємним і «безпроблемним».
Перш за все, обираючи туристичну компанію, необхідно звернути увагу, що відповідно до Закону України «Про туризм» туристична компанія може бути турагентом або туроператором, між якими є значна різниця. Так, туроператорами є юридичні особи, для яких організація та забезпечення створення туристичного продукту, реалізація та надання туристичних послуг є виключною діяльністю.
Щодо турагентів, то вони можуть бути не тільки юридичні особи, а й фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів та туристичних послуг інших суб’єктів туристичної діяльності. Туроператор та турагент повинні в установленому законом порядку отримати ліцензію відповідно на туроператорську та турагентську діяльність.
Зверніть увагу, що договір на туристичне обслуговування обов’язково укладається у письмовій або електронній формі.
До укладення договору Вам обов'язково повинна бути надана наступна інформація:
- основні вимоги до оформлення в'їзних документів;
- медичні застереження;
- інформація про туроператора/ турагента.
При підписанні договору особливу увагу зверніть на ті пункти, які регулюють:
- права та обов’язки сторін договору (в тому числі, чи передбачено право туриста без будь-яких штрафних санкцій відмовитися від договору у разі збільшення вартості подорожі, чи має туристична компанія право на заміну готелю без зниження цієї категорії тощо);
- терміни та суми коштів, що не повертаються туристу у разі відмови від замовленої та оплаченої подорожі;
- порядок та строки пред’явлення претензій щодо неналежної якості послуг.
Згідно з ст. 25 Закону України «Про туризм», турист має право на отримання туристичних послуг, передбачених договором, а в разі не виконання або неналежного виконання туристичною фірмою умов договору - на відшкодування матеріальних і моральних збитків.
Туроператор (турагент) зобов'язаний не пізніш як через один день з дня, коли йому стало відомо про зміну обставин, якими сторони керувалися під час укладення договору на туристичне обслуговування, та не пізніш як за три дні до початку туристичної подорожі повідомити туриста про таку зміну обставин з метою надання йому можливості відмовитися від виконання договору без відшкодування шкоди туроператору (турагенту) або внести зміни до договору, змінивши ціну туристичного обслуговування.
Турист вправі відмовитися від виконання договору на туристичне обслуговування до початку туристичної подорожі за умови відшкодування туроператору (турагенту) фактично здійснених ним документально підтверджених витрат, пов'язаних із відмовою.
Щодо ціни туристичного продукту, то її зміна можлива не пізніш як за 20 днів до початку туристичної подорожі. При цьому збільшення ціни туристичного продукту не може перевищувати п'яти відсотків його початкової ціни. У разі якщо ціна туристичного продукту вища - турист має право відмовитися від виконання договору, а туроператор (турагент) зобов’язаний повернути йому раніше сплачену суму.

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 17.12.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.89
27.93
31.47
31.51

Архів новин

<<Грудень 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31