ye-logo.v1.2

Сезон відкрито! Перший open-air із кізомби у цьому році!

Спорт 3780
Фото: автора

Врешті весна вступила у свої права – на вулицях міста потеплішало.

І моє заняття з кізомби за збігом обставин (оскільки у тренувальному залі займалася інша група) теж було весняним та отримало відмінний від усіх попередніх формат – open-air.
Невипадково саме зараз починається пора майстер-класів, «анімашок», вечірок, акцій та танцювальних флешмобів на свіжому повітрі – погода сприяє. Відтак, і я, і мої тренування проходять, так би мовити в ногу з часом – open-air.
Для мене цей танцювальний тиждень виявився насиченим на події, але про це все поступово.
Ті, хто вже ознайомився із матеріалами сальса-блоку у моєму блозі, знають такий елемент, як Делікіно. Делікіно, виявляється, є і в кізомбі. Саме його я і вивчала на тренуванні цього разу. Окрім Делікіно, розучували й чоловічий вихід (який я вже попередньо згадувала, описуючи жіночу Саїду ).

І врешті дочекалася своєї черги незвичайна Тарашинья!
Якщо Делікіно та чоловічий вихід дався мені відносно легко (бо загалом ці елементи базуються на вже засвоєних основних кроках та основах ведення), то тараша…
Передивившись попередні матеріали блогу та танцювальні ролики у You Tube, ви, ймовірно, звернули увагу, на значимість жіночої попи у цьому танку. Попа партнерки – це “обличчя тараші”! Це її, так би мовити, харизма)), саме ця частина тіла виконує усі ці неймовірні фігури, за які так полюбляють та поважають тарашу. Тож вміння правильно рухати п’ятою точкою та стегнами – це залог успіху такого вашого танцю чи танцювального стилю (це вже як вам більше до вподоби), як тараша. Так, й справді, зараз тарашиньї нерідко відводять роль окремого виду танцю. Та, загалом, у більшості випадків її використовують як прикрасу для кізомби. Тут, дійсно велике поле для фантазії: хвильки корпусом, попою, стегнами... Факт присутності партнера та його ведення у тараші швидко опиняються за кадром, позаяк погляд приковує різноманіття попа-піруетів.
Для себе я зрозуміла, що для того, щоб танцювати тарашу дуже важливо розслабити та «розтанцювати» тазовий пояс.

Акцент у дівчат-партнерок у кізомбі завжди назад, тоді як у чоловіків-партнерів - завжди вперед. Після усіх цих характерних рухів із акцентом назад, повернувшись додому, вирішила трохи компенсувати напруження у поясниці за допомогою вправ із йоги та футболу (до речі, для себе теж маю цілі у напрямках фітнесу, йоги зокрема).


Щоб зняти напруження у поясниці пригадала асани з йоги та полежала на м’ячі

Зізнаюся, що одне із моїх давнішніх захоплень йогою виявилося дуже навіть доречним у цій нелегкій танцювальній справі)). До слова, якось помітила, що відомі афро-вставки у сальсі теж трохи «грузять» поясницю. А тому, на мою думку, все ж не варто нехтувати так званими компенсаторними вправами, аби завжди бути у хорошій формі.
Повернувшись до тренувального процесу скажу, що спочатку у кізомбі я робила різкі акценти й «удари» стегнами вправо та вліво. І це було, на мою думку, щось більше схоже до манери виконання танцю у Сальса Касіно. У кізомбі ж попа та стегна рухаються плавно по траєкторії, зрозуміти яку своїми легкими імпульсами допомагає партнер. Моє завдання вчасно відчути, правильно зчитати імпульси, розслабити (тобто зняти зайве напруження) та задати доречну траєкторію руху для попи й стегон. Але якраз саме тут і прихований камінь спотикання…
Роблю висновки. Правильно трактувати імпульси партнера треба ще практикувати. Що стосується розслаблення попи та стегон, то думаю, для цього найближчим часом все ж доведеться відвідати заняття з такого виду танцю, як регітон. Розслаблю, розрухаю організм, зніму блоки та затиски, розроблю таз і стегна за допомогою шаленого регітону. Так би мовити, наповню тіло енергією! Тоді сподіваюсь, і тараша піде як по маслу)).
Так як соціальні танці передбачають виконання своїх танцювальних імпровізацій не лише у зручній тренувальній залі, а й у різнобарвних закладах, де проводяться танцвечірки, і на вулиці під час open-air… А там, як відомо, не завжди зручна рівна поверхня та достатньо місця. Тому вчитися танцювати за різних умов, як бачите, я почала вже сьогодні. Тренери пішли навіть далі, та створили для мене ще більш екстремальні умови. Таким чином ми спробували відтворити танець у вузькому проході між двома стінами, наче у тунелі.

Добре, скажу я вам, що тут, в уявному тунелі, не довелось танцювати знайому вам із попереднього матеріалу підтримку
Як відомо, за легендою, після революції на Кубі, Сальса Касіно почали танцювати в закритих владою ігрових закладах. Там було доволі тісно на танцполі та доводилось танцювати компактно. Так зароджувалася Сальса Касіно, сальса по колу. А у нас цього разу компактною була кізомба. Але якщо Сальса Касіно танцюється енергійно та винятково по колу, то наша кізомба була стриманою, спокійною. А ходили ми у ній по двох лініях. У соціальних танцях такий навик, точно знадобиться. Повторю, не завжди на танцювальному майданчику вдосталь місця, щоб розігнатися у танку. Тому не зайвим буде врахувати інтереси інших пар і танцювати так, щоб не захоплювати усе місце на танцполі.
І це ще не все із насиченого подіями танцювального тижня! Трапилася ще одна і прикра, і приємна подія водночас: я зламала один із підборів на старому танцювальному взутті, однак натомість – придбала нове! Відтак, не зважаючи на прикрість із попередніми танцювальними босоніжками, обновка мене, як і будь-яку дівчину, звісно потішила.

 Від інтенсивних занять соціальними танцями аж підбори зламалися

Скориставшись нагодою та поспілкувавшись трішки із продавцем спеціалізованого танцювального взуття та одягу, дізналася, що наразі любителів до нього у магазин приходить значно менше, аніж танцівників-спортсменів із латиноамериканських танців. Однак сподіваюсь, що з часом шанувальників соціальних танців ставатиме все більше, і вулиці Хмельницького стануть по-справжньому танцювальними! А я, тим часом, готуватимусь до фінальної композиції з кізомби.

Партнер проекту танцювальна студія "Сальса Вікторія"

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую