ye-logo.v1.2

68% звернень хмельничан до міської влади вирішуються позитивно

Суспільство 2146
Стукайте - і вам відчинять.
Стукайте - і вам відчинять.. Фото: khmelnytsky.com

Забезпечення конституційного права громадян на звернення до органів влади є важливою ділянкою діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів Хмельницької міської ради, підприємств, установ, організацій міста.

Робота зі зверненнями громадян проводиться у відповідності до вимог основних законодавчих та нормативних актів, які регламентують цю роботу.
Як повідомили у Хмельницькій міській раді, загалом за 2012 рік до міської ради надійшло 10932 звернення, що на 1067 звернень, або 10,8% більше, ніж у 2011 році. На особистих прийомах отримано 2159 звернень. За аналогічний період минулого року зареєстровано 2097 звернень (збільшення становить 3%).
Кількість повторних звернень за два останніх роки залишається стабільною; число колективних звернень збільшилось на 15% (603 у 2012 році проти 523 – у 2011 році).
У порівнянні з 2011 роком збільшилась кількість звернень з питань: комунальне господарство – на 39,6%; соціальний захист – на 25,0%; освіта, наукова, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – на 51,6%; транспорт і зв'язок – на 4,0%.
Аналіз, проведений відділом роботи зі зверненнями громадян міської ради, свідчить, що збільшення надходжень звернень від громади міста відбулось, здебільшого, за рахунок збільшення кількості звернень з питань житлово-комунального господарства, соціального захисту, освіти, транспорту і зв'язку та деяких інших.
Найактуальнішими питаннями у 2012 році, надходження яких збільшилось на 693 звернення, тобто, на 39,6% (2012 р. – 2442 звернень, 2011 р. – 1749 звернень) становлять питання житлово-комунального характеру, а саме: ремонту існуючого дорожнього покриття та улаштування нового асфальтобетонного покриття; ремонту водопостачання та водовідведення у будинках; зрізання дерев; благоустрою прибудинкових територій, вивозу сміття; ремонту дахів будинків та стиків стін панелей будинків; улаштування технічних засобів дорожнього регулювання; забезпечення гарячим водопостачанням; вилову собак та інші.
Надходження звернень, які носять характер соціального захисту збільшилось на 25,0% (на 1015 звернень) у порівнянні з 2011 роком (2012 рік – 5075 звернень, 2011 рік – 4060 звернень). Ці питання, в більшості випадків, стосувались: надання матеріальної допомоги; проведення капітальних ремонтів для пільгової категорії населення; забезпечення засобами технічної реабілітації (візки, милиці, протези, ходунки); встановлення автоматики безпеки в опалювальну піч; забезпечення засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення; виплати заборгованості із заробітної плати та інші.
Також, відчутно зросла кількість звернень з питань влаштування дітей у дошкільні навчальні заклади міста, надання матеріальної допомоги на оплату за навчання пільговим категоріям населення, надання пільгових довготермінових молодіжних кредитів та із питань транспорту, пов'язаних насамперед із змінами в транспортній мережі міста.
Помітно зменшилася кількість звернень з питань: аграрна політика та земельні відносини, житлова політика, економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна політика, будівництво та підприємництво, праця і заробітна плата…
Протягом 2012 року до міської ради надійшла значна кількість звернень від найменш соціально захищених категорій громадян, у тому числі від: учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій; інвалідів І,ІІ,ІІІ групи; ветеранів праці; від "дітей війни"; членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь; від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.
Серед звернень від центральних і вищих органів влади, від депутатів різних рівнів впродовж 2012 року значно зросла кількість звернень, на 392 порівняти з минулим, від Урядової гарячої лінії та на 511 звернення від депутатів міської та обласної рад.
Питома вага позитивно вирішених звернень становить 68% від загальної їх кількості.
На виконання пункту 1, 2, 5 Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" відділом роботи із зверненнями громадян міської ради здійснено контроль за додержанням законодавства щодо ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у 24 виконавчих органах міської ради та комунальних підприємствах. Завдяки цьому, протягом 2012 року вдалося виключити надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Під час перевірок надано методичну та практичну допомогу.
Це питання знаходиться на постійному контролі керівників структурних підрозділів, керівників комунальних підприємств.
Враховуючи важливість цього напрямку роботи, хід розгляду звернень хмельничан та їх результати перебувають під постійним контролем міської влади, насамперед, міського голови; регулярно аналізуються у виконкомі, під час виробничих нарад. Завдячуючи чому стан справ поліпшився, набув конкретики та змісту.
У міській раді приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Для оперативного реагування на звернення громадян та повного інформування мешканців міста з питань функціонування міського господарства регулярно проводяться прямі телефонні лінії "Міська влада відповідає" за участю міського голови, його заступників, секретаря міської ради. За результатами проведення 8-ми таких прямих телефонних ліній зареєстровано 65 звернень від мешканців міста. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні обґрунтовані відповіді.
Протягом 2012 року міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету проведено 7 виїзних прийомів у мікрорайонах міста на базах житлово-експлуатаційних контор за результатами яких зареєстровано та опрацьовано 45 звернень від мешканців мікрорайонів. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні відповіді на порушувані ними питання.
Відповідно до пункту 4 Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" забезпечено систематичне висвітлення стану організації роботи зі зверненнями громадян в засобах масової інформації. Для поліпшення роботи із зверненнями громадян, їх поінформованості широко застосовуються засоби масової інформації, а саме: міська газета "Проскурів", ТРК "Місто", обласні ЗМІ "Подільські вісті", "Поділля-центр", обласне радіо, веб-сайт міської ради та ін., де систематично висвітлюється різноманітна інформація щодо проведеної роботи із зверненнями громадян та роз’яснення найбільш актуальних питань, що хвилюють мешканців обласного центру.
Для забезпечення зручності мешканців міста щодо реалізації ними права на звернення, в мікрорайонах міста ефективно працює 32 скриньки "Для звернень до міського голови", через які мешканці міста мають можливість подати свою пропозицію, заяву чи скаргу на ім'я міського голови. Протягом звітного періоду опрацьовано 31 таке звернення.
Запроваджено розгляд звернень громадян, які надходять через сайт міської ради з розміщенням результатів розгляду цих звернень на сайті. Тільки з червня 2012 року (відколи запроваджено таку інноваційну форму роботи з мешканцями міста) було опрацьовано 93 таких звернення у найкоротші терміни. Багато порушуваних заявниками питань оперативно вирішено, на інші звернення – заявники отримали обґрунтовані відповіді.
Також цілодобово працює автовідповідач відділу роботи із зверненнями громадян та телефон довіри міського голови, за результатами яких було зареєстровано 78 питань, які своєчасно розглянуті. Заявникам надані конкретні відповіді.
Систематично проводиться щомісячний, щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян.
Також, протягом звітного періоду, на адресу керівництва міста надійшло 195 запитів на публічну інформацію. Усі запити якісно опрацьовані, запитувачі отримали повні та обґрунтовані відповіді у встановлені чинним законодавством терміни.
Окрім цього, наприкінці вересня поточного року відбулося офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг. Ця установа забезпечує комфортніші умови та економію часу, який витрачають хмельничани на отримання послуг, а з іншого боку – створює зрозумілий і прозорий механізм їх отримання. Під одним дахом хмельничани відтепер можуть отримувати більше 150 послуг. Також в Центрі можна отримати кваліфіковану інформаційну, консультаційну та правову допомогу щодо послуг, подати звернення, пропозицію або зауваження з будь-яких питань, проводиться прийом громадян керівництвом міста.
Завдяки відпрацьованій системі у виконкомі, більшості управлінь, відділів та комунальних підприємств, інших міських установ та організацій звернення громадян розглядаються своєчасно та уважно, заявники отримують конкретні письмові відповіді, як того вимагає чинне законодавство.
Робота з розгляду порушених у зверненнях до міської ради та її виконавчих органів питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги будуть і надалі перебувати на постійному контролі в керівників обласного центру. 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую