ye-logo.v1.2

“Таких доріг ще не було ніколи”

Суспільство 3661
Біля нічного клубу «Шторм».
Біля нічного клубу «Шторм».. Фото: Дмитра Скрипника

“Проскурівський телеграф” спробував дізнатися, чому асфальт зійшов з доріг разом зі снігом і коли його покладуть на місце

 Українські водії в один голос говорять про жахливий стан доріг. У Києві пройшла акція “Я ненавиджу “Укравтодор”, в Івано-Франківську — “поминальна хода” жінок на високих підборах по ямах... І хоча хмельничани, які бувають в інших містах, кажуть, що у нас ситуація не найгірша, та все ж таки критична.
“Такого ще ніколи не було, як після цієї зими, - стверджує водій Віталій Захарчишен. - А все через те, що треба вчасно сніг чистити, а не чекати весни. Краще завчасно усувати наслідки негоди, тоді не доведеться щороку викидати гроші на ремонт”.
Таксист Андрій висловлюється ще емоційніше: “Просто слів немає. І за що ми тільки гроші платимо! Ями кругом, автомобілі ламаються”. За його словами, біда наших доріг у тому, що комунальники безвідповідально ставляться до своєї справи та досі застосовують радянські технології. “Дощ чи сніг, а все одно латають ями. До того ж, немає нової техніки, усе застаріле, - каже він. - Один час я працював на будівництві доріг у Чехії і був вражений. Вони душу вкладають у свою справу”.

Найбільше постраждали магістральні вулиці
За словами комунальників, цьогорічна зима особливо небезпечна, адже від грудня спостерігалося більше 40 циклів заморожування та розморожування покриття автодоріг, яке розраховано на 50 подібних циклів. “Якщо ж врахувати, що значна частина доріг відслужила здебільшого близько трьох експлуатаційних термінів без капітального ремонту, то природні фактори завдають значної шкоди. Тому стан доріг значно гірший, ніж того року”, - пояснює начальник інженерно-технічного відділу міського управління житлово-комунального господарства Світлана Надаховська.
Найбільше постраждали магістральні вулиці міста з інтенсивним рухом транспорту, зокрема вул. Кам’янецька, Подільська, Рибалка, Зарічанська, Прибузька, Інститутська, Пілотська, Чорновола, Шевченка, Західно-Окружна.
Плановий поточний ремонт здійснюватиметься цьогоріч на 40,1 тис. кв. м. На нього виділено майже 10 млн. грн. Ці кошти будуть спрямовані на ремонт вищевказаних вулиць, а також Володимирської, Волочиської, Проскурівського підпілля, Свободи, Курчатова, проспекту Миру, Старокостянтинівського шосе та інших вулиць.

Працюють дві бригади
Працівники ДАІ щодня обстежують вуличну мережу і відправляють в управління ЖКГ приписи, де слід ліквідувати ямковість. На середину лютого ліквідації підлягали 950 кв. м ямковості, а це вулиці протяжністю близько 9,5 км (всього вулична мережа міста складає близько 370 км). Зараз цей показник значно менший, стверджують у ДАІ.
“70-80% ямковості ліквідовано. Якщо раніше погодні умови не дозволяли, зараз постійно працюють дві бригади: одна із спеціальною установкою “Багела 4000”, що розігріває асфальт, інша — підсипає вапняковий щебінь у ями. За день ліквідовується 23-25 кв. м ямковості”, - розповідає інспектор з організації дорожнього руху ВДАІ України у м. Хмельницькому майор міліції Микола Шпорт.
За його словами, аварій, пов’язаних із поганим станом дорожнього покриття поки що не було, принаймні люди не зверталися.
Основну неприємність на дорозі становлять скупчення невеликих ямок в одному місці, а також вибоїни, залиті водою, оскільки їхню глибину не можна оцінити. Тому слід обирати безпечну швидкість та тримати дистанцію. “Просимо водіїв не ставити машини таким чином, щоб не ускладнювати роботу бригадам, які працюють на дорогах”, - каже Микола Шпорт.

На капітальний ремонт передбачено 22 млн. грн.
У 2013 міська влада запланувала капітально відремонтувати 39,1 тис. кв. м доріг, на що передбачено 22 млн. грн. Капітальний ремонт цьогоріч чекає на Старокостянтинівське шосе, вулиці Грушевського, Раскової, Житню, Колгоспну, пров. Приміський. Також планують завершити капремонт вулиці Перемоги, розпочатий у 2012 році, влаштувати тротуар на під’їзній дорозі до кладовища в мікрорайоні Ракове тощо. На перспективу замовлено проекти на капремонт вулиць Хотовицького, Театральної, Чорновола, провулків Шевченка та П. Мирного.
За словами Світлани Надаховської, капітальний ремонт дорожніх покриттів вулиць визначається із врахуванням кліматичних умов, навантаження та інтенсивності руху. Для нашого міста він становить 11-13 років. “Однак у місті багато доріг, де міжремонтні терміни перевищені у 2,5 і більше разів”, - твердить вона.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую