ye-logo.v1.2

Хмельницький Центр надання адміністративних послуг - один з найкращих в Україні

Суспільство 4377
Фото: khmelnytsky.com

Хмельницький отримав 4.54 бала за 5-бальною шкалою за якість надання послуг.

Це третій результат, кращий лише у Харкові – 4.58 бала та Черкасах – 4.56 бала. Луганську поставили 4.45 бала, Дніпропетровську – 4.24 бала. Далі йдуть Київ – 4.09 бала, Рівне – 3.89 бала, Львів – 3.26 бала. Незадовільні оцінки були виставлені споживачами адміністративних послуг у Миколаєві (2.87 бала) та Полтаві (2.46 бала).
Хмельницька міська рада нагадує, що у Хмельницькому ЦНАПі також найбільш оперативно, порівняно з іншими містами, розв’язували свої справи - за одне відвідування вирішили питання 72% відвідувачів. Переважна більшість хмельничан - 88% повністю задоволені працівниками виконавчого органу. Хмельницький також серед лідерів за швидкістю отримання послуг та консультацій — 36% відвідувачів Центру взагалі не довелося чекати в черзі, 47% хмельничан у черзі зачекали лише до 10 хвилин.
Оцінку надання адміністративних послуг визначено шляхом опитування-анкетування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг або виконкомів міських рад (якщо у місті ЦНАП ще не створено) у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві, Луганську, Миколаєві. У кожному з цих міст з 18 березня до 30 березня 2013 року було опитано по 100 відвідувачів ЦНАП за методикою екзит-полу (на виході, респонденти добиралися з певним кроком – кожен четвертий або п’ятий).
Оцінка якості послуг виявилася тісно пов’язаною із результативністю вирішення справи: серед тих, чия справа була позитивно вирішена, – 4.32 бала, серед тих, чия справа ще триває, – 3.50 бала, а серед тих, чия справа так і не була розв’язана, – 2.78.
Серед споживачів адміністративних послуг, що узяли участь в опитуванні, 57% повністю вирішили своє питання, 25.5% ще не вирішили, але питання перебуває у процесі вирішення, а у 13.5% питання не було вирішене. Найбільш не вирішених для відвідувачів питань виявилося у містах, де ще не створено ЦНАП.
Для отримання адміністративної послуги у середньому по усіх містах вистачило 1 звернення для 48% відвідувачів, 2 звернення для 29%, 3 – на 10% і більше 3 разів зверталося 13%. Найбільш оперативно розв’язували свої справи у Хмельницькому, де за одне відвідування вирішили свої справи 72% відвідувачів, у Черкасах – 67% та Києві (64%). Більше трьох разів довелося приходити для отримання адміністративної послуги у Полтаві (22%) та Луганську (21%).
Також під час дослідження оцінювались зручність приміщення ЦНАП для інвалідів. Найменше були задоволені відвідувачі зручностями приміщень для людей з обмеженими можливостям: (задоволені 71%, не задоволені – 19%). Особливо негативно оцінювали стан приміщення щодо зручностей для інвалідів у Дніпропетровську (65%), Рівному (65%), Полтаві (65%), Львові (54%). А от у Харкові 100% повністю задоволені умовами для інвалідів у їхньому приміщенні надання адміністративних послуг, переважно чи повністю задоволені цими умовами також у Луганську (100%), Києві (94%), Черкасах (93%), Хмельницькому (91%).
Дослідження проводилося на замовлення Центру політико-правових реформ Фондом «Демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва» та Київським міжнародним інститутом соціології. До проведення опитування були залучені активісти ГО «ОПОРА». Процес опитування контролювався зовнішнім спостерігачем. 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую