clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Кому дісталися пасажирські перевезення Хмельницького (СПИСОК МАРШРУТІВ)

Із січня 2018 року в Хмельницькому громадський транспорт поїде по-новому

Із січня 2018 року в Хмельницькому громадський транспорт поїде по-новому. Фото: автора

Після проведення конкурсу в міськраді не виключають, що деякі перевізники оскаржуватимуть результати в суді.

Ще 28 листопада в Хмельницькому провели засідання конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в місті. Результати конкурсу можуть бути оскаржені протягом 10 днів. Але, схоже, навіть потенційні судові позови, по суті, нічого не змінять. У місті з 1 січня працюватимуть, як і зараз, щонайменше 5 перевізників.

«Не виключаю, що один із перевізників, який не виграв жодного об’єкту конкурсу, оскаржуватиме результати, - каже заступник міського голови Хмельницького Андрій Бондаренко, який очолював конкурсний комітет. – Але нічого страшного в цьому не буде. Якщо триватиме судова тяганина, то будуть призначені тимчасові перевізники».

У міській ради припускають, що до суду можуть звертатися представники ТОВ «ПівнічТранс» з Одеси. Ця фірма, мажоритарним акціонером якої є кіпрська компанія ТОВ «Тріоріс Інкорпорейшн Лімітед», претендувала на шість об’єктів (19 маршрутів) і в жодному не виграла.

«Ми припускаємо, що оскаржувати результати конкурсу можуть одесити, але з ними все просто: вони давно знали, що буде конкурс. Ми двічі мали об’їжджати бази. Вперше - ще в жовтні, коли міськрайонний суд призупинив проведення конкурсу. Вдруге – до 24 листопада, коли оглядали бази перевізників. І ми попереджали їх про наш візит. Але вони навіть не намагалися підготуватися до перевірки. Адже нас ніхто не зустрів, не було місць для стоянки автобусів, не було працівників, жодного оформленого водія. Члени конкурсного комітету, побачивши це все, вже під час конкурсу приймали відповідні рішення. Я так само. Якби ми під час огляду побачили пристосовану яму для огляду, певну кількість автобусів тощо, то й по іншому голосували б», - пояснює Андрій Євгенович.

Андрій Бондаренко, голова конкурсного комітету.

Ще один учасник, який в останній момент відмовився від участі – «Автопілот» (засновниками є хмельничани Михайло Пухкий та Павло Чорнобровий, а також Галина Єлісєєва з села Бокиївка Волочиського району).

«Ми чекаємо цього перевізника в місті, тому що він закупив дуже комфортабельні сучасні німецькі автобуси на газу. І ми вже їх бачили. Але на той момент, коли подавали конкурсні пропозиції, в них ще не було технічних паспортів на автобуси. Зараз вони вже є, - каже Андрій Бондаренко. - Але сам перевізник, під час огляду його бази, зізнався, що ці автобуси ще не готові для перевезення пасажирів. Їх потрібно довести до ладу, обкатати. За нашими даними, в них є 11 автобусів. Всі вони завезені з закордону та були в використанні».

Отож, кому ж дісталися пасажирські маршрути Хмельницького (на 5 років укладудть угоди з тими, хто виконав усі вимоги, на рік - хто частково виконав, але дав інвестиційні зобов’язання закупити транспортні засоби відповідного до умов конкурсу класу)?

ТОВ «Рембуд-Транс» (маршрути обслуговуватимуть 103 транспортні засоби):
№ 23 «Катіон – Книжківці» (на маршруті 10 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 50 «Волочиська – Заводська» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 24 «СТ «Аліса» - Сілістра» (на маршруті 12 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 24а «СТ «Аліса» - ПАТ «Хмельницькгаз» (на маршруті 5 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 28 «Північна – Лезневе» (на маршруті 10 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 32 «Ракове – Автостанція №1» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 43 «Катіон – Лезневе» (на маршруті 14 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 8 «Озерна – Ракове» (на маршруті 6 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 9 «Староміська – Лезневе-2» (на маршруті 2 транспортних засоби - угода на 1 рік)
№ 46 «Північна – Лезневе» (на маршруті 10 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 46а «Північна – Лезневе» (на маршруті 6 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 55 «Лезневе – Ракове» (на маршруті 4 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 27 «Озерна – Ружична» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)

ТОВ «Хмельницьке таксі» (маршрути обслуговуватимуть 86 транспортних засоби):
№ 49 «Озерна – Катіон» (на маршруті 18 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 31 «Кармелюка – Свободи» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 29 «Озерна – Катіон» (на маршруті 18 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 11 «Катіон – Лезневе» (на маршруті 4 транспортні засоби - угода на 5 років)
№ 38 «Північна – Озерна» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 40 «Ружична – Лезневе» (на маршруті 12 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 30 «Озерна – Щедріна» (на маршруті 10 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 30а «Озерна – Дубове» (на маршруті 6 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 12 «Староміська – Щедріна» (на маршруті 2 транспортних засоби - угода на 5 років)

ФОП Марценюк (маршрути обслуговуватимуть 28 транспортних засобів):
№ 2 «Північна – Ракове» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 35 «Озерна – Катіон» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 39 «Озерна – Волочиська» (на маршруті 10 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 39а «Озерна – Залізнична» (на маршруті 2 транспортні засоби - угода на 1 рік)

ХКП «Електротранс» (маршрути обслуговуватимуть 16 транспортних засобів):
№ 51 «Катіон – Ракове» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)
№ 52 «Катіон – Ракове» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 1 рік)

ФОП Мішин (маршрути обслуговуватимуть 15 транспортних засобів):
№ 21 «Катіон – Автостанція №1» (на маршруті 8 транспортних засобів - угода на 5 років)
№ 12у «Школа №18 – Щедріна» (на маршруті 1 транспортний засіб - угода на 5 років)
№ 22 «Автостанція №1 – Катіон» (на маршруті 6 транспортних засобів - угода на 5 років)

Маленькі буси все одно не зникнуть з ринку пасажирських перевезень у Хмельницькому.

- Учасники ринку ті самі, що й зараз. Мікроавтобуси нікуди не діваються, багато хто з перевізників так і не придбав великих автобусів. То що ж зміниться із 1 січня? - запитуємо в Андрія Бондаренка.

- Якщо не поглиблюватися в класифікацію транспортних засобів, то десь і може складатися враження, що нічого не змінюється. А, якщо вивчити детально, то… Ми підпишемо угоди на 5 років із тими, хто забезпечив виконання конкурсних умов – використання великогабаритних та середньогабаритних транспортних засобів. То, що ми маємо? Великі автобуси будуть працювати на маршрутах №21, №22, як і було, на маршрутах №2, а також №№ 30а, 51.

- Але по маршруту №2, за результатами конкурсу, угоду мають укласти на рік, бо в перевізника немає необхідної кількості великих автобусів. Лише три, а решта?

- Він же зобов’язується придбати. Всього має бути 8 автобусів. До того ж, ФОП Мішин закупив 8 великогабаритних транспортних засобів, які нікуди ще на "зайшли", але будуть ще конкурси по маршрути, де він ще не відбувся. Або ж вони будуть призначені, як тимчасовий перевізник. Словом, є всі шанси, що з нового року ми ці 8 автобусів побачимо на маршрутах міста.

- Питання по перевізнику ФОП Мішин, який нині обслуговує маршрути №21 та 22. Його автобуси з січня так само їздитимуть лише в робочі дні, а в суботу-неділю «відпочиватимуть»?

- Ні. Просто у вихідні машин на маршрутах буде менше, але завдяки GPS-навігації будемо контролювати графік руху усіх транспортних засобів, які перевозитимуть пасажирів. Ну, і слід сказати, що на багатьох маршрутах ми побачимо чимало середньогабаритних автобусів – «Богдани», «Еталони», «Івани». І це все за результатами конкурсу. Але головне, що ми не допустили до участі жодного переобладнаного транспортного засобу.

- Але ж все одно «Спрінтерів» та інших маршруток буде немало…

- А позбутися їх нереально. Є вузькі вулиці, круті підйоми тощо, особливо в віддалених мікрорайонах. Але поступово їх стане менше. Чим більше буде середньогабаритних та великих автобусів, тим маленькі мікроавтобуси будуть автоматично самі по собі «відходити». Утім, думаю, що транспортна мережа буде змінюватися. В тому вигляді, якою вона буде з нового року, будуть збої. Можливо, будемо прибирати якісь маршрути, створювати нові, змінювати тощо. Тому в перевізника, в якого є великі автобуси, завжди буде шанс працювати в Хмельницькому.

- Пасажири зможуть в режимі онлайн дізнаватися, де зараз перебуває той чи інший автобус?

- GPS-навігації в загальному доступі з 1 січня я не гарантую. Ми починаємо її запуск на прикладі наших тролейбусів. Але, думаю, до кінця першого кварталу, запустимо й на всьому транспорті.

- Вийшло так, що 15 маршрутів залишилися без «господарів». Що буде з ними?

- Нічого. На них працюватимуть тимчасово призначені перевізники. А після Нового року ми знову проведемо конкурс на ці об’єкти.

Маршрути, конкурс на які не відбувся:
№ 1 «Автостанція №1 – Малиницька»
№ 36 «Книжківці – Катіон»
№ 18 «Верейського – Ракове»
№ 19 «Ракове – Озерна»
№ 25 «Ракове – Катіон»
№ 25а «Ракове – Катіон»
№26 «Північна – Катіон»
№ 37 «Північна – Будівельників»
№ 54 «Керамзитовий завод – Лезневе 2»
№20 «Катіон – Лезневе»
№ 47 «Перший парковий – Катіон»
№ 56 «Автостанція №1 – Гречани»
№ 57 «Гречани – Болбочана»
№ 58 «Катіон – Автостанція №1»
№ 7 «Озерна – Лезневе»
 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 16.01.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
28.57
28.61
35.03
35.08
0.51
0.51

Архів новин

<<Січень 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31