ye-logo.v1.2

Конкурс перевізників у Хмельницькому: майже без конкуренції та угоди на рік

Суспільство 5352
28 листопада у Хмельницькому визначили перевізників, які обслуговуватимуть пасажирів із січня 2018 року
28 листопада у Хмельницькому визначили перевізників, які обслуговуватимуть пасажирів із січня 2018 року. Фото: автора

В місті визначили нових-старих перевізників, які обслуговуватимуть пасажирів із нового року.

По суті, конкурс не один, а 22. Адже на нього виставили 22 об’єкти, в які входять від одного до декількох маршрутів. А серед претендентів на майже п’ять десятків автобусних маршрутів – сім перевізників. П’ятеро, які нині працюють, двоє – нові учасники на хмельницькому ринку.

Сам конкурс могли провести раніше, якби не судовий позов від ПП «АТП Поділля-Тур», яке не допустили до участі за невчасно подані документи. Підприємство «пішло» в суди та навіть виграло, але… Потім у судові баталії «втрутилися» інші учасники-перевізники і – Вінницький апеляцій суд задовольнив їхню скаргу. А тому, як зазначив 28 листопада голова конкурсного комітету Андрій Бондаренко, є всі підстави провести засідання.

Отож, на початку розкрили пропозиції від семи учасників – ТОВ «Рембуд-Транс», ТОВ «Хмельницьке таксі», КП «Електротранс», ФОП Мішин, ФОП Марценюк, ТОВ «Автопілот» та ПАТ «ПівнічТранс» з Одеси.

На початку конкурсу стало зрозуміло, який перевізник на які маршрути претендує.

Після розкриття усіх заявок, вийшло так, що ті перевізники, які зараз працюють на маршрутах, не конкурують між собою. Не конкурує з ними і новий учасник – ТОВ «Автопілот», який подав заявки на маршрути №№28, 7, 56, 57. Засновниками цієї фірми, за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є хмельничани Михайло Пухкий та Павло Чорнобровий, а також Галина Єлісєєва з села Бокиївка Волочиського району. Хіба що за маршрути №7, 58, на які також документи подав «Електротранс». А також маршрути №51, 52, за які «боролися» комунальне підприємство та ФОП Мішин. «Натомість одесити з «ПівнічТрансу» «зазіхнули» на деякі, на які подалися «Рембуд-Транс», «Хмельницьке таксі», «Електротранс» та «Автопілот». А далі, власне, розпочався і сам конкурс.

Перший лот – маршрути №№1 та 36. Претендент один – «Рембуд-Транс». І… виявляється фірма, керівником якої є екс-начальник управління транспорту та зв’язку Петро Кузьмін, подала автомобілі, які не відповідають умовам конкурсу. Не всі, а майже половина з них. Вісім автомобілів переобладнанні з вантажних на пасажирські, що не передбачено конкурсом. Крім того, немає в «Рембуд-трансу» і автомобіля, який обладнаний для перевезення людей з обмеженими можливостями. У підсумку перевізник запропонував зняти його з конкурсу по об’єкту №1, а автомобілі, які відповідають вимогам конкурсу, перекинути на інші об’єкти.

Другий лот – маршрут №2. На нього також виявився один претендент – ФОП Марцинюк. Та й в цього перевізника не все гаразд – не вистачає великогабаритних автобусів. Утім, надав інвестиційні зобов’язання, що протягом року закупить їх. Конкурсна комісія вирішила визнати ФОП Марцинюк переможцем, але укласти угоду на один рік. «Якщо протягом року перевізник виконає всі вимоги конкурсу, то з ним автоматичне продовжать угоду на 4 роки», - пояснив Андрій Бондаренко.

І подібні випадки були непоодинокі. Перевізники або знімалися з конкурсу, або отримували перемогу з укладанням угоди на рік. Звісно, були й угоди на 5 років. Натомість, це все не стосується «ПівнічТрансу».

Як розповів Юрій Смолінський, заступник начальника управління транспорту та зв’язку, комісія виїжджала на базу підприємства на вулиці Заводській, 155, на якій не побачили ні медичний пункт, ні механіків, ні автобусів. Як пояснив представник одеського перевізника, вони не знали про такий візит, а тому й не дивно, що не було нікого. Але, зауважив, якщо підприємство виграє конкурси, то «все буде». Схоже, члени комісії не повірили, а тому «ПівнічТранс», мажоритарним акціонером ПАТ «Північтранс» є кіпрська компанія ТОВ «Тріоріс Інкорпорейшн Лімітед», програвав об’єкт за об’єктом.

Інтрига була в конкурсі за автобусні маршрути №№ 51, 52. Адже за цей об’єкт змагалися комунальне підприємство «Електротранс» та приватний підприємець Олександр Мішин. Навіть довелося брати перерву на півгодини, оскільки представник «Укртрансбезпеки» заявив, що «Електротранс» - єдиний конкурсант, який має не сплачені штрафи. Йому заперечив керівник підприємства Віктор Паламарчук. Але, щоб розібратися в ситуації, оголосили перерву. У відведений час не вклалися, а тому вирішили відкласти розгляд цього об’єкту та перейти до інших.

За маршрути №№ 56, 57 змагалися одеська фірма та «Автопілот». Але, «ПівнічТранс» відмовився від участі в конкурсі за ці об’єкти, а хмельничан не допустили, бо в них поки немає необхідної кількості автобусів. Отож, переможця так і не визначили.

А потім ще одна перерва на 15 хвилин… в очікуванні на Віктора Паламарчука, який мав довести, що «Електротранс» немає боргів зі сплати штрафів. Коли ж Віктор Анатолійович повернуся, засідання продовжилося. А керівник комунального підприємства, звертаючись до представника «Укртранспбезпеки» заявив: «Ці штрафи, про які ви сказали, були сплачені ще в вересні-жовтні. Мені прикро, що ви цього не знаєте». Звірилися та приступили до «розіграшу» маршрутів №№ 51, 52. Нарахувавши бали за певні критерії, розглянувши відповідність до умов конкурсу, оголосили переможця. Ним стало комунальне підприємство «Електротранс», з укладанням угоди лише рік, оскільки в комунальників немає автобусу для людей з обмеженими фізичними вадами.

Засідання тривало понад 5 годин.

І останній лот – маршрути № 7, 58. На них претендували той же «Електранс», «Автопілот» та «ПівнічТранс». Останні дві фірми не допустили до конкурсу, а комунальне підприємство набрало лише 3 голоси «за», тоді як 5 членів конкурсного комітету утрималися.

Отож, конкурс завершений. ТОВ «Рембуд-транс» визнано переможцем по 6 конкурсах із заявлених 9 (лише по одному об’єкту договір укладуть на 5 років, решту - на рік). «Хмельницьке таксі» перемогло у 4 конкурсах з 5 поданих (усі на 5 років). ФОП Марценюк переміг по 2 конкурсах із заявлених 3 (угоди на рік)ФОП Мішин переміг у 2 конкурсах із заявлених 3 (усі угоди на 5 років). КП «Електротранс» «підкорив» один лот із двох. І той поки лише на рік. На ті маршрути, конкурс на які не відбувся, будуть призначені тимчасові перевізники. На тих, хто їх виграв, з 1 січня «поїдуть» нові-старі перевізники. Детальніше про те, на яких саме маршрутах й хто з перевізників працюватимуть, сайт «Є» повідомить після офіційного оприлюднення результатів конкурсу.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую