Гаряча тема:
- Війна
Є вчителі, які не дають змінити школу, або Чотири складових якості освіти від Олега Фасолі
Три дні на Хмельниччині тривав семінар для освітян «Розвиток системи управління освіти в контексті створення опорних шкіл та Нової Української школи».
Освітяни області навчалися новим підходам роботи та як працювати у Новій українській школі. Серед іншого начальник департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації Олег Фасоля зазначив, що є проблеми із оцінюванням якості освіти, з програмою і навіть з кадрами.
«Ми зараз прийшли до такого висновку, що вчителі є настільки консервативними, що вони не дають змінити школу. Вони не дають змінити колір панелей, зняти дошку пошани, вони завішують стіни усілякими стендами і всім, чим можливо», – розповів Олег Іванович.
Він навів приклад, що нещодавно в одному закладі, який вони відвідали в рамках підготовки до нового навчального року, побачили яскравий стенд із написом «Фонд соціального страхування інформує…» і запитую – дітям це потрібно? Ми живемо за принципом – треба зробити, то зробили. Тому маємо говорити про якість освіти. Що це означає? Якщо шукати це в літературі, то ми не знайдемо визначення якості освіти.
Олег Фасоля наголосив на чотирьох складових якості освіти.
1. Результат роботи учня. Тобто чого учні досягли у навчальному закладі? Які вони мають кінцеві результати: рівень компетенції, рівень вихованості.
2. Педагогічний колектив. Поганий колектив не забезпечить якісної освіти.
3. Директор – лідер. При «сіренькому» директорі не буває хороших колективів. Не буває такого, щоб колектив сам йшов до якоїсь цілі. Має бути лідер, який запалює колектив і веде до цілі.
4. Матеріально-технічна база навчального закладу. І як похідне звідси – безпечні умови перебування дітей у навчальному закладі.
Ці чотири складові є інтегральним поняттям якості освіти, зазначив Олег Іванович і додав, що не претендує на істину, але говорить зі своїх переконань і досвіду роботи.
Повний виступ Олега Фасолі - у відео.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: